Jump to content
MAINOS

Keikkailijan liitto?


lepsu

Recommended Posts

Uusi vuosi ja uudet kujeet  8)

Pelkkää keikkaa tekevä lh kysyy parasta liittoa? Tehy? JHL? Super(antipatiat)huh.gif Vai skippaanko kaikki? Nyt en kuulu mihinkään.

Muuta muistettavaa/Huomioitavaa?

Jo etukäteen kiittäen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

En vättämättä itse kuuluisi SuPeriin, vaan Tehyyn ja onhan tehylläkin oma lähihoitajajaostonsa. Ajalta ennenkuin liityin Spaliin (suomen palomiesliitto) kuuluin molempiin. Tehyn kanssa, mielestäni asioita hoitaessa sai joskus jonkun langanpäähän tai näki oikein kasvotusten. Tehy on isoliitto, jossa ison liiton edut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Edunvalvontapalvelujen kannalta, joita keikkalaisena saatat hyvin pian tarvita, vastaus on: JHL

JHL:ssä löytyy varmimmin myös keikkalaisten asioita hoitavat ja osaavat luottamusmiehet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos haluat valita liiton, jonka edunvalvonta on keskittynyt vain ja ainoastaan sosiaali- ja terveysalan edunvalvontaa valitse Super tai Tehy.Ne on  STTK:laisia liittoja. JHL on taasen SAK:lainen. Kannattaa kaiken kaikkiaan kuulua johonkin liittoon, teet keikkaa tai olet pysyvämmässä työssä. Olet aika turvaton, jos tulee jotain häppeninkiä töissä, mihin tarvitset apua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kun aloitin keikkailun, liityin Tehyyn. Ja edelleenkin olen hyvin tyytyväinen. Varsinkin kun keikkafirma jätti maksamatta palkan viime syksynä, niin riitti yksi puhelu Tehystä sinne ja raha ilmestyi mun tilille...

En siis voi suositella mitään muuta liittoa kenellekään  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lyrica kiteyttää muutamalla sanalla miksi kannattaa liittyä Tehyyn. Tehyläisyys tietenkin kattaa monia muitakin jäsenetuja. Lepsu liityessäsi Tehyyn tulet olemaan Tehy sopimuksen piirissä ja vuosille 2010-2011 sovitut Tehyläiset korotukset (jotka tulevat yleiskorotusten lisäksi) koskevat myös sinua. Tehyllä  asiantunteva ja kattava luottamusmies verkosto joka on jäsenistöä varten.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

Apua!!

Muutaman viikon (1kk) sijaisuus (Hgin kaupunki) alkaa ensi viikolla ja uusi työsopimus on siis edessä...

En kuulu mihinkään liittoon. Liitynkö Tehyyn? Aiemmin en ole Hgin kaupungilla ollut.

Palkka? Jaksotyö? Lisät? Mitä mun pitää sopimuksesta tarkastaa suurennuslasin kanssa?

Valtavat kiitokset jo etukäteen!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...