Jump to content
MAINOS

Meikun hoitajat - Miltä Apotti tuntuu?


tina_hki

Recommended Posts

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

En oo Meikussa nyt töissä mutta veikkaan että apotti asiat ei oo sen tyyppisiä että keskustelu palstalla niistä kerrotaan. Ite aloitin työt ku oli paperikansiot, punaiset ja siniset. Ite tykkään kyl Apotista. (HUSin kreikkalainen: Peijas, Jorvi, Tölikkä, Meikku ja Malmin Sairaala) 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Must se ei oo huolestuttavaa, mua se aihe ei niin kiinnosta edes. Olisin toki tehnyt kymmeniä asioita itse toisin. Aika harva hoitaja jaksaa/viitsii vapailla keskustella hoitotyöstä. Se on kuitenkin vapaa-aikaa. 

Kiinnostaa kyl millainen se Pohjois suomen Esko on. 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos mä saisin päättää niin atk ohjelmissa olis monitoreissa sormenjälki tunnistus, eikä mitää salasanojen näpyttelyä. Täydellinen puheentunnistus, sanois potilaan vierellä että virtsamäärä 500, nii se tipahtais oikeeseen kohtaan. 

 

Sit kaikilla hoitajilla ym olis samanlaiset kuuloke-mikrofoni systeemit ku mitä nyt jokaisessa halpahallin kassalla on jonnekki talon sisällä oleville työntekijöille. Tai cittarin kassa voi kysyy hevi osastolta jotai kurkkua. 

Potkulaudat kaikille osastoille. 

 

Ja älylattiat, kerra yhdellä vanhaikodilla oli semmoset Espoossa ku kävin keikalla. Kännykkä taskussa hälytti jos joku oli kaatunut toisella puolella taloa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Aivan liikaa klikkauksia, hyväksy, ok, kuittaa jne. Veikkaan että sormivammaisia tulee olemaan. Ja HIDAS kun joutuu ettimään nappeja, välilehtiä, päivitänappia ym. Kaikki aina eri paikassa. Tietojen löytäminen on vaikeaa ja sen siirtäminen tehty vaikeaksi. Lukevatko lääkärit työkoriviestejä?

Parasta alkaa lukea ja muutenkin tekemään omat osansa Apotissa.

😠

Muokattu - Astra
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...