Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

Turmis

Palkkatoiveesta

Recommended Posts

Turmis

Olen hakemassa erästä hoitoalan(sairaanhoidollinen) työpaikkaa ja siinä pyydettiin palkkatoivetta. Kyseessä päivätyö. Paljonko on teidän mielestänne REALISTINEN palkkatoive??? Tähän ei siis tulisi mitään lisiä. Itselläni hoitoalan työkokemusta nyt 4 vuotta. JELP!!!!! huh.gif

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Julma

Olen hakemassa erästä hoitoalan(sairaanhoidollinen) työpaikkaa ja siinä pyydettiin palkkatoivetta. Kyseessä päivätyö. Paljonko on teidän mielestänne REALISTINEN palkkatoive??? Tähän ei siis tulisi mitään lisiä. Itselläni hoitoalan työkokemusta nyt 4 vuotta. JELP!!!!! huh.gif

Katso vaikka KVTESistä normaali palkka 4 vuoden ikälisillä. Se nyt ainakin on realistinen.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-VF-

Riippuu ihan työnkuvasta, mutta jos kuntapuolella sairaanhoitajalle maksetaan n. 2100 euroa kuukaudessa, niin ainakin sen verran kannattaa pyytää.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille