Jump to content
MAINOS

Palkkatoiveesta


Turmis

Recommended Posts

Olen hakemassa erästä hoitoalan(sairaanhoidollinen) työpaikkaa ja siinä pyydettiin palkkatoivetta. Kyseessä päivätyö. Paljonko on teidän mielestänne REALISTINEN palkkatoive??? Tähän ei siis tulisi mitään lisiä. Itselläni hoitoalan työkokemusta nyt 4 vuotta. JELP!!!!! huh.gif

Se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen hakemassa erästä hoitoalan(sairaanhoidollinen) työpaikkaa ja siinä pyydettiin palkkatoivetta. Kyseessä päivätyö. Paljonko on teidän mielestänne REALISTINEN palkkatoive??? Tähän ei siis tulisi mitään lisiä. Itselläni hoitoalan työkokemusta nyt 4 vuotta. JELP!!!!! huh.gif

Katso vaikka KVTESistä normaali palkka 4 vuoden ikälisillä. Se nyt ainakin on realistinen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen hakemassa erästä hoitoalan(sairaanhoidollinen) työpaikkaa ja siinä pyydettiin palkkatoivetta. Kyseessä päivätyö. Paljonko on teidän mielestänne REALISTINEN palkkatoive??? Tähän ei siis tulisi mitään lisiä. Itselläni hoitoalan työkokemusta nyt 4 vuotta. JELP!!!!! huh.gif

Riippuu ihan työnkuvasta, mutta jos kuntapuolella sairaanhoitajalle maksetaan n. 2100 euroa kuukaudessa, niin ainakin sen verran kannattaa pyytää.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...