Turmis Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Olen hakemassa erästä hoitoalan(sairaanhoidollinen) työpaikkaa ja siinä pyydettiin palkkatoivetta. Kyseessä päivätyö. Paljonko on teidän mielestänne REALISTINEN palkkatoive??? Tähän ei siis tulisi mitään lisiä. Itselläni hoitoalan työkokemusta nyt 4 vuotta. JELP!!!!! Se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julma Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Olen hakemassa erästä hoitoalan(sairaanhoidollinen) työpaikkaa ja siinä pyydettiin palkkatoivetta. Kyseessä päivätyö. Paljonko on teidän mielestänne REALISTINEN palkkatoive??? Tähän ei siis tulisi mitään lisiä. Itselläni hoitoalan työkokemusta nyt 4 vuotta. JELP!!!!! Katso vaikka KVTESistä normaali palkka 4 vuoden ikälisillä. Se nyt ainakin on realistinen. Halvat vitamiinit iHerbistä - Klikkaamalla tästä vielä 10 dollaria alennusta ensitilaajalle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-VF- Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Olen hakemassa erästä hoitoalan(sairaanhoidollinen) työpaikkaa ja siinä pyydettiin palkkatoivetta. Kyseessä päivätyö. Paljonko on teidän mielestänne REALISTINEN palkkatoive??? Tähän ei siis tulisi mitään lisiä. Itselläni hoitoalan työkokemusta nyt 4 vuotta. JELP!!!!! Riippuu ihan työnkuvasta, mutta jos kuntapuolella sairaanhoitajalle maksetaan n. 2100 euroa kuukaudessa, niin ainakin sen verran kannattaa pyytää. Failure is always an option Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.