Jump to content
MAINOS

Huoli koronasta


Ville Kivijarvi

Recommended Posts

Olen ollut pitkään huolissani Suomen koronatilanteesta. Sairaanhoitoalalla tilanne voi tulla sietämättömäksi, jos tartuntoja tulee runsaasti lisää. En itse työskentele alalla, mutta useat ystäväni ja sukulaiset työskentelevät. Miltä sinusta tuntuu? Kaipaan vertaistukea, koska tilanne aiheuttaa stressiä. Alla on viimeisin stressinpurkaukseni, jonka allekirjoittamalla voi tukea rajoitustoimia

 

https://www.adressit.com/vaadimme_tiukempia_toimia_koronaa_vastaa?u=6228880&utm_source=whatsapp

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ai miltäkö tuntuu? No näin lähihoitajana voin sanoa, että tuntuu erittäin pahalta. Hoitajat ovat uupuneita, esimiehet ovat uupuneita, avustajat ovat uupuneita. Jatkuvasti työkaverit irtisanoutuvat ympäriltä, meidän esimiehemme myös irtisanoutui viime viikolla ja sijaisia ei saada kun ei ole hakijoita. Tilanne on täysin kestämätön. Olen itsepintaisesti jäänyt alalle ja tähän työpaikkaan missä nyt olen(yksityinen palvelukoti), mutta nyt alkaa taakka tuntumaan niin painavalta, että en tiedä pystynkö jatkamaan alalla. Harmittaa todella kovasti koska tykkään työstäni ja ennen koronaa oli kyllä ongelmia, mutta ei näin laaja-alaisia kuin tällä hetkellä tuntuu olevan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...