Jump to content
MAINOS

Ei talkootyölle


kukkis.

Recommended Posts

MAINOS

Minä en ihan ymmärrä, mikä tässä on sitä talkootyötä.

 

Minullakin on näitä "vastaavuuksia", enkä näe niitä mitenkään ylimääräisenä tai talkoina. Ne ovat työnantajan minulle antamia työtehtäviä, joiden tekemiseen tönantaja osoittaa minulle palkallisen työajan. Ne liittyvät kiinteästi omaan työhöni ja sen kehittämiseen. Tarvittaessa saan niihin liittyen lisäkoulutusta, mihin laillistettuna terveydenhuollon ammattihenkilönä minulla muutenkin on sekä oikeus että velvollisuus.

 

Tällä alalla on vaikka ja mitä pielessä edunvalvontapuolella, mutta se, että joku on työpaikan vaippa- tai haavavastaava tai ohjelma x-vastaava ei kyllä ole niitä asioita.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vastuutehtävät ovat ihan ok! Tehdään työajalla ja siihen pitää löytyä aikaa. Samoin riittävä koulutus pitää saada jos vastuutehtävä sellaista vaatii. Vastuutehtävistä ei saa tulla tressiä. Tehtäviä myöskin kierrätetään. Tasapuolisuus.Kaikilla jotain eikä vaan samoilla tyypeillä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ennen hoitaja koulutusta ja työtäni, olin työssä teollisuuden parissa ns miesalalla.  Kun sain työhöni lisää vastuuta tai tehtäviä lisää hoidettavaksi nousi myös palkka. En voi ymmärtää tätä hoitajien menttaalia "mulle lisää vastuualueita, mulle lisää tehtäviä, teen vapaa-ajalla, enkä halua lisää palkkaa, mä oon niin kiltti tyttö"

 

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...