joose Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Onko kokemuksia Koskelan sairaalasta? Ilmeisesti paikkoja olisi, kannattaako?
Seline Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Vaihtelee todella suuresti osastoittain mutta suurin osa on sellaisia missä ainakin keikalaisena olen viihtynyt
Keep the faith Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Voiko tähän pokkana nimetä, mihin ei kannata mennä, edes keikalle? Siis he nimeävät, jotka asiasta tietävät. Kehut myös, toki! carpe diem
RMH Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Koko sairaala taitaa olla aika raskas paikka, päätellen kavereitten kommenteista. Yksi ex-luokkakaveri on siellä ja on aika väsy...
Seline Posted January 15, 2009 Posted January 15, 2009 N-talo on sellainen mihin en mene. Ilmapiiri joka osastolla kireä ja työ todella raskasta
hepsankeikka Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Onko kokemuksia Koskelan sairaalasta? Ilmeisesti paikkoja olisi, kannattaako? Pari vuotta sitten tein keikkaa yövuoroon B-taloon. Silloin oli ainakin kiva porukka talossa. Osaston ilmekin kiva, kun oli tehty remonttia ja laitettu mukavaksi.
NurseBetty Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Voi että, kokemus on jäänyt tasan nollaksi, kun opiskeluaikana hain kesätöihin ja työhönotossa nuivan tuntuinen, iäkkäämpi naishenkilö katsoi arvosanojani ja opintosuorituksiani ja totesi että "hmm ... en oikein tiedä miten sopisit meille töihin ... täällä on esimerkiksi filosofiasta arvosana 2". Totesin että kiitos ja näkemiin ;)
Fiu Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Voi että, kokemus on jäänyt tasan nollaksi, kun opiskeluaikana hain kesätöihin ja työhönotossa nuivan tuntuinen, iäkkäämpi naishenkilö katsoi arvosanojani ja opintosuorituksiani ja totesi että "hmm ... en oikein tiedä miten sopisit meille töihin ... täällä on esimerkiksi filosofiasta arvosana 2". Totesin että kiitos ja näkemiin :nauraa: Aika mielenkiintoinen kokemus sinulla! En ole aikaisemmin tiennytkään, että työnantajat ovat noin tarkkoja filosofian numeroista (olikohan mulla edes ollenkaan sellasta muuta kun peruskoulun päättötodistuksessa :nauraa:). - Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla! - Ei ne oo pussit, ne on tissit!
NurseBetty Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Olin hieman myöhään liikkeellä kesätöiden hakua nähden ja selkeästi hänellä ei ollut antaa minulle töitä ... olin 2 vuoden opiskelija ja perushoitajan hommiin pyrkimässä. En minäkään tiennyt että filosofian numerolla oli niin suuri merkitys työnsaannissa. No, minun onnekseni en saanut töitä ja uusi tilaisuus avautui jo seuraavana päivänä toisaalta ;D
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now