Jump to content

Järkyttävää selkään puukotusta

Recommended Posts

Ativan5mg

20 vuotta hoitoalaa takana ja nyt olen ensimmäisessä työpaikassa jossa on ihan uskomatonta selän takana juoruilu, kieroilu ja koko ajan toisten työstä tms. virheiden etsiminen. Monessa paikassa ollut ennenkin mutta ei tällä mittakaavalla. Edessäpäin ollaan mukavaa ja huumorintajuista. Raskasta koittaa itse pysyä erillään paskan puhumisesta koska sitä tehdään jatkuvasti ja jos siihen ei osallistu, siitä kyräillään. Esimiehen kanssa tästä olen puhunut mutta vaikeehan tuohon puuttua. Miten voi osua yhteen työpaikkaan tällaiset ihmiset? Ja pahimmat juoruajat ei ole pelkästään naisia.  Kokemuksia?

Minun kokemukseni huonosta ja kierosta käytöksestä liittyy tilanteeseen, jossa (yksityinen) hoiva-alan työnantaja pyrki "kilpailuttamaan" keskenään osa-aikaisia ja määräaikaisia, osin vielä sellaisia hoitajia, joilla olivat opinnot jääneet kesken. Tarjolla oli vakipaikka jollekulle, ehkä. Työnantajalle oli huipputärkeää säästää kustannuksista, mm. juuri epäätevän työvoiman käytöllä. Hajoita ja halltse! Jälkeenpäin luimme lehdistä, että sehän on Esperin henkilöstöpolitiikkaa se. 😉😂

• 3 weeks later...