eikku64 Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 Nyt kun kuntaliitokset tulevat on Suur-Salossa hoitajien paikkoja auki oikein urakalla. Lähetin eilen hakemuksen ja toiveen, että hakemuksen vastaanottaja miettii minulle sopivan paikan. Onko kenelläkään omia kokemuksia Salon kotihoidosta ja muista nyt avoinna olevista paikoista. Eli mitä suosittelette ja mikä kenties olisi "huono" paikka. Tiedän, eihän huonoja työpaikkoja olekaan vaan sehän on vain asennekysymys miten viihtyy >:D Asioilla on tapana järjestyä :)
Pernasoppa Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 Tiedän, eihän huonoja työpaikkoja olekaan vaan sehän on vain asennekysymys miten viihtyy ;D Ei kait se ole siitä työpaikan asenteesta kiinni vaan ihan muista asioista. Minä voin tulla sinne vaikka heti jos maksatte minulle saman mitä täällä, ja vaimolle saman mitä täällä. Ihan sama mulle pesenkö mä perseitä vai hoidanko sydänanestesioita. Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now