Jump to content
MAINOS

Naiset ensihoitajina 2


Vieras: ehoitsu

Recommended Posts

TELAKETJU HEI.. (se vaan on myös sidonnainen pot.määrään/vuoro,15-18 pokaa päivässä,niin rupee se omakin fysiikka pettään,varsinkin jos aina teet itse raskaimmat hommat.)

--> NO HARVEMMIN ON SATTUNUT EDES 1 NIIN TANAKKAA KAVERIA ETTEIKÖ TOINEN OSAPUOLI ( NAINEN/MIES) OLISI JAKSANUT SITÄ LATTIASTA YLÖS OLISI JAKSANUT NOSTAA.. AUTOON NOSTAMINENHAN EI VAADI EDES VOIMAA KUN ON OIKEA TYYLI.

TAITAA OLLA SUN TAIDON NÄYTE PARHAIMMILLAAN SIELLÄ PUNTTISALIEN ISOJEN PEILIJEN LUONA.. SORTSEN VAAN, MUTTA ON AIKA YLEISTÄVÄÄ JA PUTKIKATSEISTA KOMMENTTIA.  :-*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

--> NO HARVEMMIN ON SATTUNUT

Paljonko sulla olikaan sitä työkokemusta?

Lasketaanko kuukausissa vai viikoissa/päivissä?

No en tiedä kuinka heiveröisiä kavereita isoissa cityissä etelä suomessa on mutta minun kohdallani ei ole kyllä 15 100kg sattunut edes 5 vrk aikana. Mutta maalla onkin vähän enemmän tuota poweria oltava.. ihan vaan siviilissäkin.  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja aina se teoriatieto ja käytäntö ei kohtaa vanhemmillakaan hoitajilla. Niin, että meitä on moneksi, oli kokemusta tai ei.

Totta.

Usein nuoremmilla on  -jos ovat asiat omaksuneet- viimeisin (kirja-)tieto, ja motivaatiota tutkia kaikki potilaat huolellisesti.

Allekirjoitan ehdottomasti tuon iän mukanaan tuoman "leipääntymisen" jota ehkä tarkoitat.

Mutta tietysti on hieman eriasia kuulla puhuttavan jostakin kuin tehdä jotain itse, ehkäpä useamminkin kuin kerran?

Eikö totta?

Sitävastoin esimerkkisi ASA´sta ja parasetamolista ei kyllä kuulu mihinkään "leipääntymiseen", vaan on ihan anteeksiantamatonta tietämättömyyttä.

Samaa on aistittavissa myös "ehoitsun" kokolailla asiantuntemattomista ja kokemattomista kommenteista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...