Jump to content
MAINOS

Työkaverit raskaampia kuin hoidettavat


Stormare

Recommended Posts

Onko muilla tullut vastaan ongelmaa, et työkaverit vuorossa on raskaampia kuin hoidettavat. Ruokatauollakaan ei saa rauhassa syödä kun joku lässyttää koko ajan raskaasta työstä ja yms... 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

On ollut monenlaisia työparina, kyllä eniten rasittaa erittäin puheliaat työparit. Jos koko vuoronajan kuuntelet valitusta tai kotimurheita, niin kyllä siinä tekee mieli vetäytyä hetkeksi vaikka vessaan jäähylle.  Olen myös useamman kerran joutunut huomauttamaan, että asukkaiden kanssa kitytää  heihin ja huomioidaan, että he kuulevat kaiken mitä puhumme. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Todella tuttua :D Ja sitten kuvitellaan, että työkaverin tulisi kuunnella kaikki työkaverin murheet kun yritän keskittyä kirjaamiseen ja työhön ja kaikki aika ainakin omassa työssäni, joka on suht kevyttä mielenterveystyötä, niin kaikki aika menee siihen kuinka hoitajat kansliassa haukkuu aina jotakin työkaveria vuorollaan. Ihmettelen, millaiset elämänarvot näillä ihmisillä on? Pahimmat on lähes 60 vuotias nainen ja keski-ikäinen mies... heti kun pääsevät kansliaan alkavat etsiä draaman aihetta ja niiden haukkumista jotka eivät ole paikalla. Itse nykyään olen vain pakollisen ajan kansliassa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
18.8.2020 klo 11.41, Martta 75 kirjoitti:

Todella tuttua :D Ja sitten kuvitellaan, että työkaverin tulisi kuunnella kaikki työkaverin murheet kun yritän keskittyä kirjaamiseen ja työhön ja kaikki aika ainakin omassa työssäni, joka on suht kevyttä mielenterveystyötä, niin kaikki aika menee siihen kuinka hoitajat kansliassa haukkuu aina jotakin työkaveria vuorollaan. Ihmettelen, millaiset elämänarvot näillä ihmisillä on? Pahimmat on lähes 60 vuotias nainen ja keski-ikäinen mies... heti kun pääsevät kansliaan alkavat etsiä draaman aihetta ja niiden haukkumista jotka eivät ole paikalla. Itse nykyään olen vain pakollisen ajan kansliassa..

Valitettavasti näitä löytyy joka ikäryhmästä, on turha yleistää keski-ikäisiä.  Meillä kaikkein luotettavimmat työkaveri on juuri näitä keski-ikäisiä. Nuorilla vasta vaikeaa on, moni on vaihtamassa alaa, "kun ei viidy hoitotyössä, perushoito on liian tylsää ja raskasta", useammalta olen tämän kuullut. Vanhemmat on enemmän sitoutuneita ja asiallisia, realisteja. Seläntakana puhujia myös meiltä löytyy mutta asioiden esille tuominen on paljon parantanut ilmapiiriä. Esimiehellä on suuri merkitys myös työilmapiiriin ja tietenkin jokainen kantaa vastuun omasta käytöksestään. Meillä tämä on toiminut, yhteen hiileen puhaltaminen kannattaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • The title was changed to Työkaverit raskaampia kuin hoidettavat
MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...