Jump to content
MAINOS

Paikoista pienillä paikkakunnilla (miksei isommillakin?)


JohannaP

Recommended Posts

Kirjoitinpa vain näin huvikseni tiedoksi tapahtuneen. Sinisilmäisyyteni sai pahan kolauksen.  Hain paikkaa jossa olen ollut sijaisena viimeiset neljä vuotta ja minua on suositeltu paikkaan ja pidän todella työstäni. Mutta ohitseni meni hoitaja joka ei päivääkään ole tehnyt kyseistä hommaa ja on itse valtuuston jäsen (tietenkin tässä tapauksessa jäävi). Kyseessä oli poliittinen valtapeli. Valtuuston jäseniin oli vaikutettu ja vasemmisto oli tehnyt diilin ja homma vietiin äänestykseen ja sitä rataa... Politiikka se on mikä näitä hommia pyörittää ei suinkaan se että yrität tehdä hommaa täydellä sydämellä. Mutta tästä jatketaan, edelleenkään en suostu minkäänlaisia pelejä pelaamaan seläntakana mutta luotakkaan en kyllä kuin harvoihin, enää. Tsemppiä kaikille tähän rankkaan hommaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Politiikka se on mikä näitä hommia pyörittää ei suinkaan se että yrität tehdä hommaa täydellä sydämellä.

Bisneshän on aina ollut bisnestä, eikä niinkään sitä tunnepeliä.

Tosin jos kokematon hoitaja palkataan 4 vuotta juuri sitä hommaa tehneen ohi niin ei kyllä kuulosta enää bisnekseltäkään, luulisi että ammattitaito olisi tärkeämpi. Noh, toiset etenee työelämässä saavutuksilla, toiset suhteilla. Itseä vähän pelottaa tulevaisuus kun ei ole isiä tai äitiä työnantajapuolella, jos ei tosiaan työpanosta arvosteta yhtään. Tai sitten aloit käydä "kalliiksi" kun tuli ikälisiä :)

Onneksi et lannistunut ja otit opiksesi, onnea uuden paikan hakuun.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...