Jump to content

Hyvän Hoidon Palvelut oy

Lähäri92

Recommended Posts

Lähäri92

Kokemuksia kaipaan, kannattaako hakea? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta tuo 18e/h palkkaus?

G.Focker

No en tiedä koko puljusta yhtään mitään mutta heidän sivuillaan mainostettu 3 x 50e lisäliksan arvonta perjantaille on ihan suoraan sanottuna loukkaus. Mene töihin muualle.

E.l.i.s.a

Kun googlettaa Juuso Hoviaron, joka siis ton puljun johtaja. Niin sieltä löytyy mm. Huumetuomio. Joten en tiiä mitä rahoja siellä kierrätetään ja pestään!

Itse olen kuullut kys yrityksestä pelkkää hyvää, itse en ole alalla mutta useampi tuttu tuolla töissä ja yhtään pahaa sanaa en oo kyllä kuullut :-) Mun mielestä semi naurettavaa tonkia toisten menneisyyttä, kaikilla meillä kuitenkin on omamme, että eikös nykyhetki ratkaise ja ole vaan hyvä että toinen on jättänyt menneet taakse. 

Sebucom60
17.8.2020 klo 16.30, Karri kirjoitti:

Itse olen kuullut kys yrityksestä pelkkää hyvää, itse en ole alalla mutta useampi tuttu tuolla töissä ja yhtään pahaa sanaa en oo kyllä kuullut 🙂 Mun mielestä semi naurettavaa tonkia toisten menneisyyttä, kaikilla meillä kuitenkin on omamme, että eikös nykyhetki ratkaise ja ole vaan hyvä että toinen on jättänyt menneet taakse. 

Kiitos kommentista Karri mutta tämä ei ole ravintolatyöntekijöiden keskustelupalsta! Kyllä taustoilla on merkitystä!!

Sebucom60
9 tuntia sitten, kukkis. kirjoitti:

Vuokrafirma käärii rahat ja sinä teet työt :(

Tässä tapauksessa kyseinen tuntipalkka kuulostaa hyvältä mutta sehän ei nyt aukene että mites kaikki lisät maksetaan sekä lomakorvaukset..Mahdollinen työpäivän aikana siirtyminen kohteiden välillä jos tarve on.Työvuorojen pituus ym.Ehkä joku vielä kommentoi jolla oikeasti kokemusta työskentelystä HHP: a

Edited by Sebucom60
  • 1 month later...