Jump to content
MAINOS

Hoitotyö+ muu työ


SN9

Recommended Posts

Oletteko vaihtaneet kokoaikaisesta hoitajan (esim.sh tai lh) työstä osa-aikaiseen ja tehneet samalla jotakin muuta työtä tai olleet esim. yrittäjinä? Tehneet siis yhtäaikaa kahta työtä, tai ehkä teette sitä parhaillaan?

Mitä hyviä/huonoja puolia olette kokeneet tällaisesta yhdistelmästä? 

Itse olen pohtinut, kannattaisiko opiskella samalla esim.kosmetologiksi ja pystyisikö vanhusten hoitotyöstä näin siirtymään toiseen hoitotyöhön kokonaan tai osittain. Kerta heitolla yrittäjäksi alkaminen tuntuu taloudellisesti turvattomalta, vaikka kyllä lähihoitajankin työhön varmasti aina takaisin pääsee. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itselläni samoja ajatuksia... täytyisi saada vain se rohkeus ja keksiä mitä alkaisi tekemään. Olen myös ajatellut joskus jos tekisi kesät muuta ja talvet hoitotyötä.. Hoitoalalla olen ollut kohta 17 vuotta ja  olen nuorempana tehnyt siivoustyötä ja hoitotyötä yhtäaikaa. Nyt olen kokonaan hoitoalalla mutta kaipaan muutakin. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse kouluttauduin hoitotyön ohella hierojaksi ja teen tällähetkellä 80% työaikaa jotta voisin tehdä hierojan työtä ns."leipätyöni" ohella. Ikävä kyllä korona on haitannut siinä. Opiskelu työn ohella ollut mikään peaceofcake juttu kun menin vuoden verran yhdellä kokonaan työstä ja opiskelusta vapaalla päivällä viikossa. Mutta koen että se oli sen arvoista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse opiskelen tällä hetkellä täyspäiväisesti. Ja teen keikkaa sen minkä jaksan/pystyn. On oikeutettu lainaan, opintotukeen ja mahd. asumistukeen. Tai vaikka oppisopimuksella koittaisi saada jostain paikan ja sen ohella myös sen verran oman alan töitä kun jaksaa ja pystyy.

Rohkeasti vaan sinne muualle!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Teen parhaillaan kahta työtä fifti fifti ja toimii paremmin kuin osasin toivoakaan. Teens sosiaalialan järjestössä  ja kunnalla. Hyvät puolet kummallakin ja tulee sopivaa vaihtelua työn sisällön puolesta, kumpaankaan ei ehdi puutua.Suosittelen.

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...