Thumbelina Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Heippa! Tekeekös kukaan tälle firmalle töitä?Olisi kiva kuulla kokemuksista!Riittääkö töitä viidelle päivälle viikossa?Paljonko maksavat tällä hetkellä lähihoitajalle?Kuinka raskaita potilaita siellä kotihoidossa nykyään on?Myös samat asiat metsätähden osalta kiinnostaa.Kiitos ja rauhallista joulun odotusaikaa 8)
Mallamaaria Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Kuten olen jossakin viestissä aiemmin kertonut, olen tehnyt tälle(kin) firmalle keikkaa. Minulle ainakin töitä riitti silloin ihan mukavasti, mutta kai se riippuu ihan omasta aktiivisuudesta miten niitä hommia saa. Hehän eivät ole varsinainen pelkkä rekryfirma vaan hoivayritys. En tiedä nykyistä tilannetta, mutta olen kuullut, että edias on vakinaistanut hoitajiaan, joten kai sekin jostakin kertoo. Summa summarum: ei mitään valittamista (palkka tuli ajallaan ja oikein) ja vertailukohteena mulla on monta muutakin vastaavaa yritystä. Huonoiten asiat toimii mielestäni noilla jättisuurilla firmoilla kuten täälläkin on monessa viestissä jo todettu. ::)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now