Jump to content

työhaastattelu

Recommended Posts

Posted

Mietiskelen tässä, että mitähän laittaisi työhaastatteluun päälle, että ei olisi yli eikä alipukeutunut ? :)

MAINOS
Posted

Itte pukeudun farkkuihin tai mustiin housuihin ja joku ei jatkuvassa käytössä virttynyt paita päälle. Siis ihan "siisti" vaatetus mitään pakkelia en rupee heittelee extraa tai olee mitään muutakaan...

Ja niillä todistuksilla ja omalla kiinnostuksella sen työpaikan saat etkä olemalla joku muu kuin olet...  :)

Eiks jhe  :D

Posted

Siisti pukeutuminen on se joka näin haastattelijana ollessa on jäänyt mieleen. Tärkeintä on kun on oma itsensä eikä yritä esittää mitään. Jakkupuku on ehkä vähän liikaakin joissakin tapauksissa, varsinkin jos selkeästi paistaa läpi ettei henkilö ole tottunut sitä normaalisti käyttämään.  :)

sairaanhoidon sekatyöläinen

Posted

Just olin työhaastattelussa ja ihan arkivaatteissa. Farkut, t-paita ja villatakki. Ei tullut mieleenkään pukeutua jotenkin itselleni tavanomaisesta poiketen... Kyllä mä uskon, että varsinkin tällä alalla vaikutus tehdään muilla seikoilla.

Blame it all upon

A rush of blood to the head.

-Coldplay

Posted

Mä olen ollut aina haastatteluissa farkuissa ja kaikki paikat olisin saanut. Joku siistimpi paita päälle, sekin ihan normaali arkipaita, muttei se kaikkein kulunein. Ja tosiaan tärkeämpää mun mielestä on se että on oma itsensä, eikä esitä vaatteilla eikä muutenkaan mitään mitä ei ole.

Posted

Omana itsenään sinne vain. Hassua pohtia moista, kukin tyylillään :)

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Posted

Nuorella ihmisellä farkut kelpaavat. Plastiikkakirurgiseen sairaalaan mennessä kannattaa varmaan kiinnittää huomiota myös siihen, miltä naama näyttää.  8)

Posted

Henk. koht. tunnustus... Joskus teininä en tajunnut, että haastatteluun ei kannata tulla ykkösissä. Sain kuitenkin hoitoapulaisen paikan Englannista, vaikka olin liian hienossa asussa haastattelussa enkä osannut kunnolla englantia saati ymmärtänyt haastattelijoiden murretta...  :)

MAINOS

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...