enkelityttö Posted December 11, 2008 Posted December 11, 2008 Mietiskelen tässä, että mitähän laittaisi työhaastatteluun päälle, että ei olisi yli eikä alipukeutunut ? :)
*BB* Posted December 11, 2008 Posted December 11, 2008 Itte pukeudun farkkuihin tai mustiin housuihin ja joku ei jatkuvassa käytössä virttynyt paita päälle. Siis ihan "siisti" vaatetus mitään pakkelia en rupee heittelee extraa tai olee mitään muutakaan... Ja niillä todistuksilla ja omalla kiinnostuksella sen työpaikan saat etkä olemalla joku muu kuin olet... :) Eiks jhe :D
Mimmu Posted December 11, 2008 Posted December 11, 2008 Siisti pukeutuminen on se joka näin haastattelijana ollessa on jäänyt mieleen. Tärkeintä on kun on oma itsensä eikä yritä esittää mitään. Jakkupuku on ehkä vähän liikaakin joissakin tapauksissa, varsinkin jos selkeästi paistaa läpi ettei henkilö ole tottunut sitä normaalisti käyttämään. :) sairaanhoidon sekatyöläinen
mur Posted December 11, 2008 Posted December 11, 2008 Just olin työhaastattelussa ja ihan arkivaatteissa. Farkut, t-paita ja villatakki. Ei tullut mieleenkään pukeutua jotenkin itselleni tavanomaisesta poiketen... Kyllä mä uskon, että varsinkin tällä alalla vaikutus tehdään muilla seikoilla. Blame it all upon A rush of blood to the head. -Coldplay
sanni Posted December 11, 2008 Posted December 11, 2008 Mä olen ollut aina haastatteluissa farkuissa ja kaikki paikat olisin saanut. Joku siistimpi paita päälle, sekin ihan normaali arkipaita, muttei se kaikkein kulunein. Ja tosiaan tärkeämpää mun mielestä on se että on oma itsensä, eikä esitä vaatteilla eikä muutenkaan mitään mitä ei ole.
Kidella Posted December 11, 2008 Posted December 11, 2008 Omana itsenään sinne vain. Hassua pohtia moista, kukin tyylillään :) Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.
RMH Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Nuorella ihmisellä farkut kelpaavat. Plastiikkakirurgiseen sairaalaan mennessä kannattaa varmaan kiinnittää huomiota myös siihen, miltä naama näyttää. 8)
Julma Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Kyllä se vaan niin on että ei hoitajan paikkaa puku päällä saa. Itsellä oli farkut, t-paita, pilottitakki ja paikka tuli. Takin olisin kyllä ottanut pois, mutta kun se "haastattelu" alko salakavalasti heti siellä käytävällä :) Halvat vitamiinit iHerbistä - Klikkaamalla tästä vielä 10 dollaria alennusta ensitilaajalle!
RMH Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Henk. koht. tunnustus... Joskus teininä en tajunnut, että haastatteluun ei kannata tulla ykkösissä. Sain kuitenkin hoitoapulaisen paikan Englannista, vaikka olin liian hienossa asussa haastattelussa enkä osannut kunnolla englantia saati ymmärtänyt haastattelijoiden murretta... :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now