Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

leppäkerttu

kiinostaisi

Recommended Posts

leppäkerttu

Olen sanoutunut irti työstäni vanhustenpuolella,ja aloitan vuoden alusta psykiatrisella kuntoutusosastolla.

Siis työ on uutta ja olisikin mukava kuulla konkareiden ajatuksia työstä;miksi juuri psykiatrisella puolella haluat työskennellä ja tietysti sekä hyviä että huonoja puolia.

Ja koska työ on erityisesti psyykkisesti kuormittavaa,miten huolehdit työssä jaksamisesta ja millainen on henki työkavereiden kesken.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Oinaspässi

Haetko ihan yleisesti psykiatrian eri aloilla työskentelevien immeisten mielipidettä omasta työstään vai pelkästään tuon kuntoutusosaston? Niitäkin on niin monenlaisia...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
METALAX

Itse vaihdoin noin puolivuotta sitten somatiikan puolelta psykiatriaan, enkä päivääkään ole katunut. Työn määrä suhteessa hoitajien lukumäärään on huomattavasti järkevämmissä puitteissa. Työskentelen osastolla jossa hoidetaan ns. vaikeahoitoisia potilaita ja tämä osaltaan lisää henkilökunta määrää. (ja työn mielekkyyttä) Myös henkilökunnan keskuudessa vallitseva henki on jotain aivan toista, kuin somatiikanpuolella missään missä olen töissä ollut. Että teretulemast vaan psykiatrian ihmeelliseen maailmaan!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Fiu

Itse vaihdoin noin puolivuotta sitten somatiikan puolelta psykiatriaan, enkä päivääkään ole katunut. Työn määrä suhteessa hoitajien lukumäärään on huomattavasti järkevämmissä puitteissa. Työskentelen osastolla jossa hoidetaan ns. vaikeahoitoisia potilaita ja tämä osaltaan lisää henkilökunta määrää. (ja työn mielekkyyttä) Myös henkilökunnan keskuudessa vallitseva henki on jotain aivan toista, kuin somatiikanpuolella missään missä olen töissä ollut. Että teretulemast vaan psykiatrian ihmeelliseen maailmaan!

Täysin sama tilanne minullakin ja samaa mieltä olen asioista. kyllä huomaa, että tuolla somaattisella puolella joku mättää ja pahasti niin henkilöstöasioissa kuin kiireen määrittelyssä.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille