Jump to content
MAINOS

Aikahyvitykset!


Servo

Recommended Posts

Heissan! Meillä jokainen laittaa omat listatoiveet. Meillä on annettu aikahyvitysvaihtoehdot, aikana tai rahana. Itse olen toivonut kaikki aikana. Meidän yksikössä aikana toivovia on about 10 ja työntekijöitä lähes 100. Olen tehnyt pitkiä päiviä sen takia, että saisin ylimääräisiä vapaapäiviä. Näin ei ole kuitenkaan tapahtunut. Lopputulos on se, että lopetin kokonaan pitkien tekemisen, koska siitä ei mitään hyötyä ollut. Järkyttäviä listoja vaan kun tein pitkien lisäksi myös melko paljon yövuoroja. Olisiko reilua, että listojen tekijä tai osastonhoitaja ilmoittaisi etukäteen ennen listatoiveiden tekoa, että aikahyvityksiä ei voi antaa aikana? Helpottaisi listojen suunnittelua...

Mites muilla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Moro! Meillä saa tietysti laittaa toiveita listalle esim jos on jokin meno. Muuten listat tekee oh osaamisensa mukaan. Yötyöstä saa valita joko ajan tai rahan, mutta käytännössä ajanantaminen on ollut mahdotonta ja lopulta on sitten maksettu rahana. Pitkiä päiviä meillä ei ole suosittu eikä onneksi ole tarvinnut vielä paljoa pakostakaan tehdä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...