Jump to content
MAINOS

Vanhustyön erityiskysymyksiä?


Satu

Recommended Posts

Pitäisi essee aiheesta kirjoittaan äin yömyöhällä yövuorossa ja ei tuu mieleen muuta ku ravintokysymykset ja sosiaalinen puoli?

Auttakkee ;)

- Satu

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mulle taas vanhuksen oikeus määrätä omasta asuinpaikastaan toimintakyvyn heikentyessä. Toteutuuko vanhuksen itsemäärämisoikeus vai omaisten tahto vai yhteiskunnan tahto? Pääseekö laitokseen niin halutessaan? Saako sairaanhoitoa ja hoivaa kotiin, sellaista mikä olisi muutakin kuin lääkehoitoa ja pesuapua? Saako vanhus itse määrätä kuolinpaikkansa vai viedäänkö väkisin sairaalaan? Pääsevätkö puolisot samaan laitokseen?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitäisi essee aiheesta kirjoittaan äin yömyöhällä yövuorossa ja ei tuu mieleen muuta ku ravintokysymykset ja sosiaalinen puoli?

Auttakkee >:D

- Satu

Eivät oo sitten keksineet yhtään laajempaa aihetta... Tuossahan vois käsitellä ihan noita muutoksia mitä vanhuus tuo kehon toimintaan ja mitä on psyykkisesti vanheneminen, lääkehoitoa, ravitsemusta, toimintakykyä ylläpitävää hoitotyötä, hyvää kuoleman lähestymistä, yms.

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oikeus ihmisarvoiseen elämään... tjt. oikeus hoitoon, itsemääräämisoikeus, oikeus kieltäytyä hoidosta. 

nää tuli mulle ekana mieleen otsikosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...