Jump to content
MAINOS

Arkipyhäkorvaus


Poikatyttö

Recommended Posts

Kuuluuko saada arkipyhäkorvaus, jos olet ollut työssä edellisenä yönä ja saat palkan yöstä 100%

Arkipyhäpäivä on näin ollen ns. Nukkumispäivä. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Jos nukkumispäivä on arkipyhä/pyhä, saat keskiyön ylittäviltä tunneilta 200% palkan, samoin yleensä sitä edeltävästä päivästä klo 20 eteenpäin. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

31 minuuttia sitten, Kalle1 kirjoitti:

Jos nukkumispäivä on arkipyhä/pyhä, saat keskiyön ylittäviltä tunneilta 200% palkan, samoin yleensä sitä edeltävästä päivästä klo 20 eteenpäin. 

Tai Klo 18 alkaen.Riippuu sopparista ja tietysti arkipyhä vähentää listan työvelvoitetuntimäärää.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuuluko arkipyhä korvaus myös kuukausipalkkalaiselle vai saako kuukausipalkkalainen vapaan ko. päivästä? Olen kuukausipalkalla nyt eikä palkkalaskelmassa ollut arkipyhäkorvausta pitkäperjantaista eikä 2 pääsiäispäivästä ? Minulla oli Vp työvuorolistassa kyseisinä päivinä.

Muokattu - MirvaMaria
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2 tuntia sitten, MirvaMaria kirjoitti:

Kuuluko arkipyhä korvaus myös kuukausipalkkalaiselle vai saako kuukausipalkkalainen vapaan ko. päivästä? Olen kuukausipalkalla nyt eikä palkkalaskelmassa ollut arkipyhäkorvausta pitkäperjantaista eikä 2 pääsiäispäivästä ? Minulla oli Vp työvuorolistassa kyseisinä päivinä.

Ainoastaan silloin jos olet töissä kyseisinä päivinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
24.5.2020 klo 10.28, Torlohka kirjoitti:

Kun haukutaan, on tasa-arvoista haukkua kaikki :D.

Jos on vain mahdollista opiskelemaan vain, jos ei muuta, niin hyvä yleissivistävä opinto on. Ja varmaan keikkaakin löytyy. Pätkätöitähän tämäkin monasti on ainakin, mutta jos siellä on tarvetta niin vakituiseksikin varmasti jossain vaiheessa pääsee. Jos samantien sairaanhoitajaksi pääsisit lukemaan, niin suosittelisin sitä enemmän. Sitä paitsi maatalouslomittaja-sairaanhoitaja olisi nimineulassa aika cool ;) 

 

14.5.2020 klo 22.24, Kalle1 kirjoitti:

Jos nukkumispäivä on arkipyhä/pyhä, saat keskiyön ylittäviltä tunneilta 200% palkan, samoin yleensä sitä edeltävästä päivästä klo 20 eteenpäin. 

Onpa nyt erikoista, en ole koskaan saanut 200% palkkaani. Tästä ko. Vuorosta sain 100% palkan. 

  • Tykkää 1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jahas. Mun vastaus täällä muusta asiasta :) 

Tässä työkavereiden kanssa pohdittiin että kun saisikin 200%. Siis hoitoalalla. Paperitehtaalla tuon saa varmaan jo vessassa käynnistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...