Jump to content
MAINOS

Miten koronavirus on vaikuttanut suhtautumiseesi hoitotyöhön


Emmanuel

Recommended Posts

Hei minä olen lähihoitaja opiskekelija haluaisin kysya Miten koronavirus on vaikuttanut suhtautumiseen hoitotyöhön ja sinun perhe?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen vähän eri mieltä kuin Kukkis. Tiedän, että tilanne on tällä hetkellä vaikea kaikille, etenkin etulinjan terveydenhuollon työntekijöille, kun he yrittävät pelastaa henkeä, mutta en usko, että pois alalta ei ole ratkaisua.

Se vaikuttaa aika paljon negatiiviselta ja positiiviselta kuin ennen, mutta mielestäni se on hyvä tilaisuus muulle maailmalle ymmärtää, kuinka terveydenhuollon ammattilaiset ovat tärkeitä muulle maailmalle tällä kriittisellä hetkellä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tärkeitä?

Ok. Voiko jatkaa sarjakuvien lukemista? Se nimittäin kiinnostaa minua enemmän kuin tärkeänä oleminen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulle riittää tästä hengissä pitämisestä palkka, joka on sen arvoinen. Halusin hoitoalalta pois jo ennen koronaa. Korona on vain se lopullinen piste.  Minä en halua olla se arvokas työntekijä jolle vilkutellaan parvekkeelta tai Finlandia talon valoja...... mutta jos olen tärkeä, sillä on hintansa.... siksi haluan pois alalta, koska arvokkuutta tärkeämpää on kunnioitus.

Muokattu - kukkis.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tunti sitten, kukkis. kirjoitti:

Minulle riittää tästä hengissä pitämisestä palkka, joka on sen arvoinen. Halusin hoitoalalta pois jo ennen koronaa. Korona on vain se lopullinen piste.  Minä en halua olla se arvokas työntekijä jolle vilkutellaan parvekkeelta tai Finlandia talon valoja...... mutta jos olen tärkeä, sillä on hintansa.... siksi haluan pois alalta, koska arvokkuutta tärkeämpää on kunnioitus.

Sä haluat vilkuttaa auton takavaloja eli seuraavasta oikealle.Ymmärrän!

4 tuntia sitten, Medi kirjoitti:

Olen vähän eri mieltä kuin Kukkis. Tiedän, että tilanne on tällä hetkellä vaikea kaikille, etenkin etulinjan terveydenhuollon työntekijöille, kun he yrittävät pelastaa henkeä, mutta en usko, että pois alalta ei ole ratkaisua.

Se vaikuttaa aika paljon negatiiviselta ja positiiviselta kuin ennen, mutta mielestäni se on hyvä tilaisuus muulle maailmalle ymmärtää, kuinka terveydenhuollon ammattilaiset ovat tärkeitä muulle maailmalle tällä kriittisellä hetkellä.

Eilen iltakävelyllä kävelin erään hoivakodin ohi.Pari hoitajaa oli parvekkeella tauolla haukkaamassa happea ilman maskeja.Ylhäällä iso plakaatti jos luki että ELÄ HYVÄ ELÄMÄ.

Tuli jotenkin tosi surullinen olo.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On parempi, että kun sullä on selläinen tunne, on hyvä olla poissa töistäsi jonkin aikaa, levätä ja mietti uudelleen, mutta muista niitä etulinjan terveydenhuollon työntekijöitä, jotka menettivät henkensä pelastaakseen muiden hengen.

tsemppiä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • The title was changed to Miten koronavirus on vaikuttanut suhtautumiseesi hoitotyöhön
15.5.2020 klo 11.28, Janne kirjoitti:

Yhtä surullinen, kuin tilipäivänä?

Alat työt romahduttaneet työkyvyn ja nyt ystävinä vain kela ja Ta ym Voimia meille kaikille sekä rauhaa ja rakkautta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

‎15‎.‎5‎.‎2020 klo 12.04, Medi kirjoitti:

On parempi, että kun sullä on selläinen tunne, on hyvä olla poissa töistäsi jonkin aikaa, levätä ja mietti uudelleen, mutta muista niitä etulinjan terveydenhuollon työntekijöitä, jotka menettivät henkensä pelastaakseen muiden hengen.

Niin, tätä eivät muista Kuntatyönantaja tai Suomen hallitus.

Haukkuvat vain rahan ahneiksi, kun vaadimme meille kuuluvaa palkkaa.

Liian moni on ilmoittanut lähtevänsä alalta kun tämä on ohi. Siinä Suomen terveydenhuolto romahtaa lopullisesti. No, se on sitten poliittinen päätös.

Poikkeusolojen jatkumisen yksi peruste on se, että terveydenhuoltoalan työaika- ja vuosilomasäännöksiä voidaan kiertää. Irtisanoutumisaika on nyt neljä kuukautta aiemman kuukauden sijaan. Voi olla, että poikkeusoloista tulee uusi "normaali", jotta terveydenhuoltojärjestelmä voidaan jotenkin pitää Suomessa kasassa.

  • Tykkää 3
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...