Jump to content
MAINOS

särkylääkkeet


Aanna

Recommended Posts

Mitä mieltä olette, Panadol 1g x 3 tarvittaessa. Voiko jakaa dosettiin säännöllisesti menemään ( 1x3 päivässä). Kyseessä iäkäs ihminen jolla monenlaisia särkyjä ja koltuksia. Osaa kyllä itse pyytää särkyyn lääkettä. Onki virhe jakonäytössä jos näin tekee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
5 tuntia sitten, Aanna kirjoitti:

Mitä mieltä olette, Panadol 1g x 3 tarvittaessa. Voiko jakaa dosettiin säännöllisesti menemään ( 1x3 päivässä). Kyseessä iäkäs ihminen jolla monenlaisia särkyjä ja koltuksia. Osaa kyllä itse pyytää särkyyn lääkettä. Onki virhe jakonäytössä jos näin tekee.

Mitään tarvittaessa määrättyjä lääkkeitä EI saa laittaa dosettiin säännöllisesti menemään. Jos särkylääkkeen tarve on päivittäistä niin lääkäri miettiköön jatkot!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

53 minuuttia sitten, Sebucom60 kirjoitti:

Mitään tarvittaessa määrättyjä lääkkeitä EI saa laittaa dosettiin säännöllisesti menemään. Jos särkylääkkeen tarve on päivittäistä niin lääkäri miettiköön jatkot!

☝️ Tämä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

58 minuuttia sitten, G.Focker kirjoitti:

☝️ Tämä.

Kiitos vastauksista! Samaa mieltä olen, meillä jaettu dosettiin ja menee kolmasti päivässä. En tee virhettä jakonäytössä kun  jätän tämän tarvittaessa lääkkeen jakamatta.  Tosin lääkäri on kirjoittanut reseptin tästä Panadol 1g.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

4 tuntia sitten, Aanna kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Samaa mieltä olen, meillä jaettu dosettiin ja menee kolmasti päivässä. En tee virhettä jakonäytössä kun  jätän tämän tarvittaessa lääkkeen jakamatta.  Tosin lääkäri on kirjoittanut reseptin tästä Panadol 1g.

Ja lääkärin kirjoittamassa repsussa Panadol 1 g on tarvittaessa eikö vaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja vielä kun ottaa huomioon parasetamolin potentiaalin kipulääkkeenä vs haittavaikutukset, niin mielestäni on lääkäriltä yksinkertaisesti hoitovirhe määrätä kipulääkkeeksi jatkuva parasetamol 1gx3 määräys.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...