Jump to content
MAINOS

OLETKO SAIRAANHOITAJA, JOKA ON VAIHTANUT ALAA TAI HARKITSET VAKAVASTI ALANVAIHTOA? Osallistu haastattelututkimukseen.


ammattina sh

Recommended Posts

 

Hei, Sinä sairaanhoitajan ammatista lähtevä tai sitä vakavasti miettivä sairaanhoitaja?

 

Haluaisin haastatella Sinua pro gradu opinnäytetyötäni varten, sillä tarkoitukseni on tunnistaa alaa vaihtaneita sairaanhoitajia ja haastattelulla kysyä alanvaihtoon johtaneista syistä Sinun kohdallasi. Mikäli Sinä olet tällainen henkilö, ja haluaisit osallistua tutkimukseen, niin otatko yhteyttä minuun (yhteystietoni alla).

Tavoitteeni olisi saada haastatteluun noin 20 alanvaihtajaa tai ainakin todennäköistä alanvaihtajaa. Aikaa haastatteluun menee noin tunti, ja se toteutetaan puhelimitse tai Skypen välityksellä. Haastatteluaineisto tallennetaan ja analysoidaan, raportoidaan siten, että yksittäistä haastateltavaa ei voida tunnistaa. Tutkimukseen osallistuminen on luonnollisesti vapaaehtoista, ja siinä noudatetaan tarkkaa tietosuojaa. Saat tarkemman tutkimustiedotteen ja tietosuojalomakkeen yhteydenottosi jälkeen.

Tutkimus liittyy minun pro gradu opinnäytetyöhöni Itä-Suomen yliopiston hoitotieteen laitoksella, ja ohjaajinani toimivat yliopistonlehtorit Pirjo Partanen ja Tarja Välimäki. Opinnäytetyön on määrä valmistua syksyyn 2020 mennessä, jolloin se on luettavissa yliopiston verkkosivuilla: http://www.uef.fi/fi/web/hoitotiede/pro-gradut

 

 

Ystävällisin terveisin,

Sanna-Kaisa Vuorikallio

Sairaanhoitaja AMK, TtK, Terveystieteiden maisteriopiskelija

Itä-Suomen yliopisto

Sähköpostiosoite: sannvuo@uef.fi

 

LIITE

SUOSTUMUS TUTKIMUKSEEN OSALLISTUMISESTA                                     

Sairaanhoitajien alanvaihto - Mikä siihen johtaa? Haastattelututkimus

Itä-Suomen yliopisto, Terveystieteiden tiedekunta, Hoitotiede Tekijä: Sanna-Kaisa Vuorikallio

 

Minua on pyydetty osallistumaan yllämainittuun tieteelliseen tutkimukseen, jonka tarkoituksena on kuvata sairaanhoitajien vakavia alanvaihtoaikeita ja alanvaihtoa ja siihen johtaneita syitä.

 

Olen lukenut ja ymmärtänyt saamani kirjallisen tutkimustiedotteen. Tiedotteesta olen saanut riittävän selvityksen tutkimuksesta ja sen yhteydessä suoritettavasta henkilötietojen keräämisestä, käsittelystä ja luovuttamisesta. Tiedotteen sisältö on kerrottu minulle myös suullisesti, minulla on ollut mahdollisuus esittää kysymyksiä ja olen saanut riittävän vastauksen kaikkiin tutkimusta koskeviin kysymyksiini.

Minulla on ollut riittävästi aikaa harkita osallistumistani tutkimukseen. Olen saanut riittävät tiedot oikeuksistani, tutkimuksen tarkoituksesta ja sen toteutuksesta sekä tutkimuksen hyödyistä ja riskeistä. Minua ei ole painostettu eikä houkuteltu osallistumaan tutkimukseen.

Ymmärrän, että tietojani käsitellään luottamuksellisesti eikä niitä luovuteta sivullisille.

Ymmärrän, että osallistumiseni on vapaaehtoista ja että voin peruuttaa tämän suostumukseni koska tahansa syytä ilmoittamatta. Olen tietoinen siitä, että mikäli keskeytän tutkimuksen tai peruutan suostumuksen, minusta keskeyttämiseen ja suostumuksen peruuttamiseen mennessä kerättyjä tietoja ja näytteitä voidaan käyttää osana tutkimusaineistoa.

Osallistumalla tutkimushaastatteluun vahvistan suostumukseni tähän tutkimukseen vapaaehtoisena haastateltavana.

Suostun, että tämän tutkimuksen yhteydessä minusta kerätty haastatteluaineisto on käytettävissä Itä-Suomen yliopiston hoitotieteen alan tutkimuksessa ja tulosten raportoinnissa, ilman että vastaajien henkilöllisyys tulee ilmi.

Muokattu - ammattina sh
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
MAINOS
  • 6 kuukautta myöhemmin...
MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...