Kidella Posted November 15, 2008 Posted November 15, 2008 Kiinnoistaisi tietää, mitä työsuhde-etuja Helsingin kaupunki tarjoaa hoitajilleen? Onko virastoilla (terveyskeskus/sosiaalivirasto) eroja? Sosiaaliviraston alaisuudessahan ovat esimerkiksi vanhustenkeskukset. Erityisesti kiinnostaa liikuntaan liittyvät edut, kuten liikuntasetelit jne. Onko sellaisia? Harkitsen Helsingin kaupunkia työnantajanaehdokkaana, siksi kyselen ;D Ketjuun voisi kertoa myös muiden työnantajien tarjoamista eduista. Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.
ST72 Posted November 15, 2008 Posted November 15, 2008 Henkilöstökortilla saa erilaisista liikkeistä alennuksia (mukana mm. kultasepänliikkeitä, optikkoja jne.jne.). Uimahalleihin pääsee ko. kortilla hieman edullisemmin uimaan ja lisäksi kaupunki tarjoaa erilaisia edullisia liikuntaryhmiä (mm. jumppia, vesijuoksua jne.jne.) kausihinnoin. Liikuntaseteleitä ei varmaankaan tämän vuoksi ole tarjolla tai ainakaan mun korviin ei ole kantautunut moinen etu, sitä käytetään varmaankin yksityisellä puolen enemmän..? Erilaisiin koulutuksiin pääsee hyvin (ainakin meillä) ja tarjontaa on melko hyvin. Lisäksi on sitten työsuhdeasunnot (sos.virastolla ja terkellä omansa). " Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "
Telaketju Posted November 15, 2008 Posted November 15, 2008 henkilöstökassa mun mielestä isoin etu,eli lainaa pienellä korolla pitkäksi aikaa.kaveri osti vähän aikaa sit maatilan kassan lainarahalla. "to ride,shoot straight and speak the truth"
Ansa Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 Onkohan Espoon kaupungilla vastaavaa henkilöstökassaa ? Työsuhde-eduista muuten Espoon kaupungilla : ilmaisia uimakertoja 100 kpl /vuosi kaupungin uimahalleissa.
Telaketju Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 Onkohan Espoon kaupungilla vastaavaa henkilöstökassaa ? Työsuhde-eduista muuten Espoon kaupungilla : ilmaisia uimakertoja 100 kpl /vuosi kaupungin uimahalleissa. mun mielestä ei ole,mutta tarkistan asian. "to ride,shoot straight and speak the truth"
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now