Jump to content
MAINOS

Korona ja riskiryhmiin kuuluvat hoitajat


Outi Järvinen

Recommended Posts

MAINOS

Kuulun riskiryhmään. Töissä kotihoidossa. Työterveyden  kautta  ja esimiehen lupa nyt siirtyä etätyöhön. Itsellä halu auttaa, ja yritän tehdä sellaiset työt muilta hoitajilta mitä toimistolla voi tehdä ja "puhelinkäyntejä" että vältetään lähikontaktia. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Riskiryhmässä, kuten melkein kaikki lapseni ja aviomies. Ei mulle ole edes työterveydestä vihjattu että voisin tehdä jotain muuta kuin osastotyötä 😕

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä tth ei suostu ottamaan kantaa, esimiehen mielestä kaikkeen työhön on mentävä, jos hän käskee... Itsellä astma, joka oirehtii koko ajan sekä pari viikkoa sitten sairastettu keuhkokuume. Koen kohtuuttomana ettei riskiryhmiin kuulumista oteta huomioon järjestelyillä, sopivaa työtä varmasti löytyy, jos on halua. Perheeseeni kuuluu tämän lisäksi useampia riskiryhmäläisiä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuulun riskiryhmään. Olen tällä hetkellä vanhainkodilla töissä. Ihan mielelläni toistaiseksi. Kovin suurta uhkaa ei tietääkseni ole, että korona meille rantautuisi, mutta toki varaudutaan siinä missä muutkin ja kun meille myös kuntoutuspotilaita tulee niin esim. heidän mukanaan voi tulla, tai joku voi tulla meille koronan jälkeen kuntoutumaan tms.

Toistaiseksi en jaksa stressata, mietin ehkä sitten jos/kun eka koronapotilas ilmaantuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuulun riskiryhmään vaikeana astmaatikkona. Ei ole annettu mahdollisuutta työstä kieltäytyä. Tuskin kyllä kieltäytyisinkään vaikka sellainen mahdollisuus annettaisiin. Lähtökohtaisesti kuitenkin käsittääkseni kaikki ovat velvollisia hoitamaan. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oon itse myös riskiryhmässä. Työskentelen syöpäpotilaiden polilla. Tällä hetkellä mut siirretään toisiin tiloihin sisäilmaongelmien vuoksi, eikä mun tarvitse olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa ilmeisesti, vaikka samassa rakennuksessa on jotain politoimintaa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

46 minuuttia sitten, RiiaBa kirjoitti:

Oon itse myös riskiryhmässä. Työskentelen syöpäpotilaiden polilla. Tällä hetkellä mut siirretään toisiin tiloihin sisäilmaongelmien vuoksi, eikä mun tarvitse olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa ilmeisesti, vaikka samassa rakennuksessa on jotain politoimintaa. 

Meitä sisäilmaongelmista sairastuneita on vaikka kuinka paljon. Pelkkää arpapeliä että missä pisteessä voi työskennellä ja pystyykö vai miten se menee. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulla on 1 tyypin diabetes ja olen osastolla joka jo hoitaa korona potilaita, samalla tavalla on työntekoon osallistuttava kuin muidenkin ja siirto muihin tehtäviin ei tule kysymykseen. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työskentelen päiväkodissa. Minulla on paha astma, joka pahenee aika ajoin. Krooninen keuhtoputken tulehdus siis. Kuulun riskiryhmään, mutta en voi sen takia olla poissa töistä.  Yskin ja köhisen siellä astmani takaia päivät pitkät.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • The title was changed to Riskiryhmät

Kuulun riskiryhmään, enkä aijo olla työssä kun ensimmäinen koronaa sairastava saapuu. Työnantaja saa sanoa vaikka irti, jään mielelläni pois töistä meitä hoitajiahan on muutenkin liikaa, olemme vain yhteiskunnan taakka olleet tähänkin asti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

14 tuntia sitten, Hoitsutar76 kirjoitti:

saikkuja tulee pian ja paljon. Kyse on enää viikoista.

 

Itse oon jo ihan loppu, muutenkin vedetty minimi miehestöllä. Työpaikalta katosi jo puolet henkilökunnasta , riskiryhmään kuuluvia ja muuta vetovia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...