Kerde Posted November 13, 2008 Posted November 13, 2008 Eilen olin töissä meiän alueen toisella asemalla joka suljettiin. Sinne tuli YLE:n toimittaja ja kuvaaja jotka tulivat vaan yhtäkkiä ilmoittamaan, että haluavat ottaa kuvan, kun mä teen töitä. Kieltäydyin välittömästi ja sanoin syyks, etten oo oikeasti tämän aseman työntekijä. Toimittaja sitten ärähti, että "jonkun on tultava tähän kuvaan, kun eihän me nyt tyhjää asemaa voida kuvata". Kävin sit kollegan hakemassa, mutta periaatteessa mä olin ainoa paikalla oleva sillä hetkellä. Mitään ilmoitusta ei edes ollu tullu, et sinne tulee uutiskuvaaja. Mut olisko mun oikeesti ollu pakko niin kuin se toimittaja väitti? Velvoittaako työnantaja? (Jos se kuvauskeikka oli edes esimiehiltämme kysytty...) Vastahakoisesti sustuin tänään sitten kolmen lähihoitaja-opiskelijan haastateltavaks. :) Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.
Veli valkoinen Posted November 13, 2008 Posted November 13, 2008 Mut olisko mun oikeesti ollu pakko niin kuin se toimittaja väitti? Ei. Toimittajalla, edes YLE:n sellaisella, ei ole mitään oikeutta pakottaa ketään yhtään mihinkään. - vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -
selena Posted November 14, 2008 Posted November 14, 2008 Ei tietenkään. Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.