Jump to content
MAINOS

Onks pakko suostua kuvattavaks uutisiin?


Kerde

Recommended Posts

Eilen olin töissä meiän alueen toisella asemalla joka suljettiin. Sinne tuli YLE:n toimittaja ja kuvaaja jotka tulivat vaan yhtäkkiä ilmoittamaan, että haluavat ottaa kuvan, kun mä teen töitä. Kieltäydyin välittömästi ja sanoin syyks, etten oo oikeasti tämän aseman työntekijä. Toimittaja sitten ärähti, että "jonkun on tultava tähän kuvaan, kun eihän me nyt tyhjää asemaa voida kuvata". Kävin sit kollegan hakemassa, mutta periaatteessa mä olin ainoa paikalla oleva sillä hetkellä. Mitään ilmoitusta ei edes ollu tullu, et sinne tulee uutiskuvaaja. Mut olisko mun oikeesti ollu pakko niin kuin se toimittaja väitti?  huh.gif Velvoittaako työnantaja? (Jos se kuvauskeikka oli edes esimiehiltämme kysytty...)

Vastahakoisesti sustuin tänään sitten kolmen lähihoitaja-opiskelijan haastateltavaks.  :)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mut olisko mun oikeesti ollu pakko niin kuin se toimittaja väitti?  huh.gif

Ei. Toimittajalla, edes YLE:n sellaisella, ei ole mitään oikeutta pakottaa ketään yhtään mihinkään.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...