Jump to content

Epäpätevät hoitajat

Recommended Posts

Sebucom60
10 tuntia sitten, Suvianneli kirjoitti:

Miten menikään, jos työpaikalla opiskelijat tekevät yövuoroja? 

Monissa paikoissa vuoronvastaavan työparina on usein keikkalainen joka on alan opiskelija.

Yksin opiskelija ei voi olla vastuussa esim työpisteestä missä valvotaan yksin ja missä pitää olla lääkeluvat ym.

Edited by Sebucom60
  • Tykkää 2
G.Focker
7 tuntia sitten, Suvianneli kirjoitti:

Miten menikään, jos työpaikalla opiskelijat tekevät yövuoroja? 

Miten tää liittyy epäpäteviin hoitajiin? Tarkoitatko että yövuorosta saa helppoja tunteja eikä tarvitse tehdä mitään eikä siten opi mitään ja valmistuu epäpätevänä?

Veli Vitivalkoinen

Itse tein opiskeluaikoina paljon yövuoroja psykiatrialla ja päivystyksessä. Päivällä piti olla koulussa.

anniamandab

Itse en ole tehnyt yövuoroja, mutta moni opiskelutoveri on tehnyt jo ekan vuoden jälkeen lähärinä. Käsittääkseni se oli ihan ok?

Se on ihan ok, jos siellä on paikalla joku valmistunut hoitaja vastuussa.  Ja tässä ei auta se, että esim. esimies olisi kotoa käsin tämä vastuullinen. Opiskelija ei voi yksin tehdä yövuoroja vastuullisena.

• Tykkää 2
Sebucom60
2 tuntia sitten, Veli Vitivalkoinen kirjoitti:

Itse tein opiskeluaikoina paljon yövuoroja psykiatrialla ja päivystyksessä. Päivällä piti olla koulussa.

Sama juttu itselläni 80-luvulla.Öisin mm vierihoitajana ja päivisin taju kankaalla koulussa ja takarivissä.

Veli Vitivalkoinen
6 minuuttia sitten, Sebucom60 kirjoitti:

Sama juttu itselläni 80-luvulla.Öisin mm vierihoitajana ja päivisin taju kankaalla koulussa ja takarivissä.

Itse olin eturivissä. Taju kankaalla.

• Haha 3