Suvianneli Posted March 12, 2020 Share Posted March 12, 2020 Mitenkäs hoitohenkilökuntaa on ohjeistettu ulkomaille lähdöstä nyt? Esim norjaan kielsi menemästä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle1 Posted March 12, 2020 Share Posted March 12, 2020 Mikä ja kuka taho, onko lähdettä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebucom60 Posted March 12, 2020 Share Posted March 12, 2020 Tunti sitten, Suvianneli kirjoitti: Mitenkäs hoitohenkilökuntaa on ohjeistettu ulkomaille lähdöstä nyt? Esim norjaan kielsi menemästä Nyt ei pidä lähteä minnekään!! Lähäri20 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lh perhonen Posted March 12, 2020 Share Posted March 12, 2020 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/stm-lta-hurja-tarkennus-aiempiin-koronasuosituksiin-kaikkien-ulkomailta-palaavien-kehotetaan-jaavan-pois-toista-koulusta-ja-paivakodista/7760212#gs.ztzcyu Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiipii Posted March 12, 2020 Share Posted March 12, 2020 Mihinkäs matkustat, kun lomat on peruttu kesäkuuhun asti ainakin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariscka Posted March 13, 2020 Share Posted March 13, 2020 Vapaa-ajalla voit mennä ja tehdä mitä lystäät, mutta työaikana tai työhön liittyvissä tilaisuuksissa joudut noudattamaan työnantajan määräyksiä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anniamandab Posted March 16, 2020 Share Posted March 16, 2020 Kuka kielsi, työnantaja? Ei kai työnantajalla ole oikeutta kieltää vapaa-ajalla matkustamista? Itse olen lähdössä tällä viikolla ulkomaille viikoksi, matka siis suunniteltu ja varattu jo etukäteen. Täytynee seurata sitten takaisin tultua ohjeistuksia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lähäri20 Posted March 16, 2020 Share Posted March 16, 2020 41 minuuttia sitten, anniamandab kirjoitti: Kuka kielsi, työnantaja? Ei kai työnantajalla ole oikeutta kieltää vapaa-ajalla matkustamista? Itse olen lähdössä tällä viikolla ulkomaille viikoksi, matka siis suunniteltu ja varattu jo etukäteen. Täytynee seurata sitten takaisin tultua ohjeistuksia. Juu toi onki hyvä varsinkin nyt. Kannattaa varautua siihen et reissu kestääkin hitusen kauemmin ku viikon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anniamandab Posted March 16, 2020 Share Posted March 16, 2020 2 minuuttia sitten, Lähäri20 kirjoitti: Juu toi onki hyvä varsinkin nyt. Kannattaa varautua siihen et reissu kestääkin hitusen kauemmin ku viikon. Luuletko, että en ole tästä mahdollisuudesta tietoinen? Itseasiassa, vähän pidempikin loma sopisi oikein hyvin. Eipä siellä minne olen menossa se koronatilanne tämän kummempi ole. Siten lienee melko samantekevää, missä oleilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle1 Posted March 16, 2020 Share Posted March 16, 2020 2 tuntia sitten, anniamandab kirjoitti: Kuka kielsi, työnantaja? Ei kai työnantajalla ole oikeutta kieltää vapaa-ajalla matkustamista? Itse olen lähdössä tällä viikolla ulkomaille viikoksi, matka siis suunniteltu ja varattu jo etukäteen. Täytynee seurata sitten takaisin tultua ohjeistuksia. Taitaa olla että jää reissu nyt tekemättä... Kusinen tilanne, tässä mennyt monella suunnitelmat uusiksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anniamandab Posted March 16, 2020 Share Posted March 16, 2020 3 tuntia sitten, Kalle1 kirjoitti: Taitaa olla että jää reissu nyt tekemättä... Kusinen tilanne, tässä mennyt monella suunnitelmat uusiksi. Onneksi ei jää. Lennot kulkee vielä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebucom60 Posted March 16, 2020 Share Posted March 16, 2020 4 tuntia sitten, anniamandab kirjoitti: Onneksi ei jää. Lennot kulkee vielä. NO SE ON HYVÄ SE....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts