Jump to content
MAINOS

Coronavirus ja hoitajien matkustaminen

Suvianneli

Recommended Posts

Posted

Mitenkäs hoitohenkilökuntaa on ohjeistettu ulkomaille lähdöstä nyt? Esim norjaan kielsi menemästä

MAINOS
Posted

Mikä ja kuka taho, onko lähdettä?

• The title was changed to Coronavirus ja hoitajien matkustaminen
Posted
Tunti sitten, Suvianneli kirjoitti:

Mitenkäs hoitohenkilökuntaa on ohjeistettu ulkomaille lähdöstä nyt? Esim norjaan kielsi menemästä

Nyt ei pidä lähteä minnekään!!

Posted

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/stm-lta-hurja-tarkennus-aiempiin-koronasuosituksiin-kaikkien-ulkomailta-palaavien-kehotetaan-jaavan-pois-toista-koulusta-ja-paivakodista/7760212#gs.ztzcyu

Posted

Mihinkäs matkustat, kun lomat on peruttu kesäkuuhun asti ainakin.

Posted

Vapaa-ajalla voit mennä ja tehdä mitä lystäät, mutta työaikana tai työhön liittyvissä tilaisuuksissa joudut noudattamaan työnantajan määräyksiä.

Posted

Kuka kielsi, työnantaja? Ei kai työnantajalla ole oikeutta kieltää vapaa-ajalla matkustamista?

Itse olen lähdössä tällä viikolla ulkomaille viikoksi, matka siis suunniteltu ja varattu jo etukäteen. Täytynee seurata sitten takaisin tultua ohjeistuksia.

Posted
41 minuuttia sitten, anniamandab kirjoitti:

Kuka kielsi, työnantaja? Ei kai työnantajalla ole oikeutta kieltää vapaa-ajalla matkustamista?

Itse olen lähdössä tällä viikolla ulkomaille viikoksi, matka siis suunniteltu ja varattu jo etukäteen. Täytynee seurata sitten takaisin tultua ohjeistuksia.

Juu toi onki hyvä varsinkin nyt. Kannattaa varautua siihen et reissu kestääkin hitusen kauemmin ku viikon. oh my god love GIF by ZDF

Posted
2 minuuttia sitten, Lähäri20 kirjoitti:

Juu toi onki hyvä varsinkin nyt. Kannattaa varautua siihen et reissu kestääkin hitusen kauemmin ku viikon. oh my god love GIF by ZDF

Luuletko, että en ole tästä mahdollisuudesta tietoinen? Itseasiassa, vähän pidempikin loma sopisi oikein hyvin.

Eipä siellä minne olen menossa se koronatilanne tämän kummempi ole. Siten lienee melko samantekevää, missä oleilen.

Posted
2 tuntia sitten, anniamandab kirjoitti:

Taitaa olla että jää reissu nyt tekemättä...

Kusinen tilanne, tässä mennyt monella suunnitelmat uusiksi. 😕

Posted
3 tuntia sitten, Kalle1 kirjoitti:

Taitaa olla että jää reissu nyt tekemättä...

Kusinen tilanne, tässä mennyt monella suunnitelmat uusiksi. 😕

Onneksi ei jää.

Lennot kulkee vielä.

Posted
4 tuntia sitten, anniamandab kirjoitti:

Onneksi ei jää.

Lennot kulkee vielä.

NO SE ON HYVÄ SE.......

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...