Jump to content
MAINOS

Coronavirus ja hoitajien matkustaminen

Suvianneli

Recommended Posts

Mitenkäs hoitohenkilökuntaa on ohjeistettu ulkomaille lähdöstä nyt? Esim norjaan kielsi menemästä

MAINOS
  • The title was changed to Coronavirus ja hoitajien matkustaminen
Tunti sitten, Suvianneli kirjoitti:

Mitenkäs hoitohenkilökuntaa on ohjeistettu ulkomaille lähdöstä nyt? Esim norjaan kielsi menemästä

Nyt ei pidä lähteä minnekään!!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/stm-lta-hurja-tarkennus-aiempiin-koronasuosituksiin-kaikkien-ulkomailta-palaavien-kehotetaan-jaavan-pois-toista-koulusta-ja-paivakodista/7760212#gs.ztzcyu

Vapaa-ajalla voit mennä ja tehdä mitä lystäät, mutta työaikana tai työhön liittyvissä tilaisuuksissa joudut noudattamaan työnantajan määräyksiä.

Kuka kielsi, työnantaja? Ei kai työnantajalla ole oikeutta kieltää vapaa-ajalla matkustamista?

Itse olen lähdössä tällä viikolla ulkomaille viikoksi, matka siis suunniteltu ja varattu jo etukäteen. Täytynee seurata sitten takaisin tultua ohjeistuksia.

41 minuuttia sitten, anniamandab kirjoitti:

Kuka kielsi, työnantaja? Ei kai työnantajalla ole oikeutta kieltää vapaa-ajalla matkustamista?

Itse olen lähdössä tällä viikolla ulkomaille viikoksi, matka siis suunniteltu ja varattu jo etukäteen. Täytynee seurata sitten takaisin tultua ohjeistuksia.

Juu toi onki hyvä varsinkin nyt. Kannattaa varautua siihen et reissu kestääkin hitusen kauemmin ku viikon. oh my god love GIF by ZDF

2 minuuttia sitten, Lähäri20 kirjoitti:

Juu toi onki hyvä varsinkin nyt. Kannattaa varautua siihen et reissu kestääkin hitusen kauemmin ku viikon. oh my god love GIF by ZDF

Luuletko, että en ole tästä mahdollisuudesta tietoinen? Itseasiassa, vähän pidempikin loma sopisi oikein hyvin.

Eipä siellä minne olen menossa se koronatilanne tämän kummempi ole. Siten lienee melko samantekevää, missä oleilen.

2 tuntia sitten, anniamandab kirjoitti:

Taitaa olla että jää reissu nyt tekemättä...

Kusinen tilanne, tässä mennyt monella suunnitelmat uusiksi. 😕

3 tuntia sitten, Kalle1 kirjoitti:

Taitaa olla että jää reissu nyt tekemättä...

Kusinen tilanne, tässä mennyt monella suunnitelmat uusiksi. 😕

Onneksi ei jää.

Lennot kulkee vielä.

4 tuntia sitten, anniamandab kirjoitti:

Onneksi ei jää.

Lennot kulkee vielä.

NO SE ON HYVÄ SE.......

MAINOS