Jump to content
MAINOS

Työvuorojen ilmoittaminen


irm4

Recommended Posts

Hei. Olen ollut pidemmän jakson pois töistä ja kyselin keskiviikkona työvuorojani esimieheltä. Hän sanoi, että listat ovat vasta tekeillä. Nyt kuitenkin monen mutkan kautta kuulin, että minulle on merkitty huomiselle aamuvuoro. Laillistahan tämä ei ole, mutta miten minun tulisi toimia? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
5 tuntia sitten, Torlohka kirjoitti:

Miksi aamuvuoro olisi laiton?

Ei aamuvuoro itsessään, mutta työvuorolista pitää antaa työntekijälle viikkoa aikaisemmin. Tässä tapauksessa työvuoroa ei ollut ilmoitettu esimiehen taholta työntekijälle ollenkaan. Työkaverilta huhupuheena kuultu vuoro ei ole virallinen ilmoitus. Itse en olisi mennyt töihin tuon perusteella.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

10 hours ago, November said:

Ei aamuvuoro itsessään, mutta työvuorolista pitää antaa työntekijälle viikkoa aikaisemmin. Tässä tapauksessa työvuoroa ei ollut ilmoitettu esimiehen taholta työntekijälle ollenkaan. Työkaverilta huhupuheena kuultu vuoro ei ole virallinen ilmoitus. Itse en olisi mennyt töihin tuon perusteella.

Just näin. Olisin varmaan kanssa jättänyt menemättä jos ei viitsitä asiallisesti ilmoittaa.

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

29.2.2020 klo 10.49, irm4 kirjoitti:

Hei. Olen ollut pidemmän jakson pois töistä ja kyselin keskiviikkona työvuorojani esimieheltä. Hän sanoi, että listat ovat vasta tekeillä. Nyt kuitenkin monen mutkan kautta kuulin, että minulle on merkitty huomiselle aamuvuoro. Laillistahan tämä ei ole, mutta miten minun tulisi toimia? 

Miten asian kans kävi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...