Jump to content
MAINOS

Tuplalistat


vilikki

Recommended Posts

Saimme tuplalistat ajalle 17.11.-28.12.08. Ekalla listalla 17.11.-07.12. vapaita minulla 7 vaikka oikeesti pitäis olla 6. 8.12.-28.12. minulla 8 vapaata pitäisi olla 9. Onko laillista antaa vapaita miten sattuu? Mielestäni työnantajan pitäisi kysyä saako vapaita siirtää listalta toiselle.  Olemme KvTesin piirissä, emme vuosityöajassa, siinähän tälläinen vapaiden siirtely olisi mahdollista?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Saimme tuplalistat ajalle 17.11.-28.12.08. Ekalla listalla 17.11.-07.12. vapaita minulla 7 vaikka oikeesti pitäis olla 6. 8.12.-28.12. minulla 8 vapaata pitäisi olla 9. Onko laillista antaa vapaita miten sattuu? Mielestäni työnantajan pitäisi kysyä saako vapaita siirtää listalta toiselle.  Olemme KvTesin piirissä, emme vuosityöajassa, siinähän tälläinen vapaiden siirtely olisi mahdollista?

No on meilläkin noin enkä nyt ymmärrä mitä riistoa se olisi työntekijöille...? (Ja edellisessäkin paikassa oli)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuplalistoja tehdään juuri siksi, että saadaan porukka jakaantumaan tasaisesti, kun toisella listalla on normaali tuntimäärä ja toisella vajaa. Siinä ei ole mitään laitonta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos käytössä on kuuden viikon listamalli ja tasoitusaika, niin silloinhan tuo on täysin laillista ja KVtessin mukaista.

Jos käytössä 3 viikon lista, niin silloin pitää tasoittua ko. jakson aikana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Periaatteessa ekalista on alilista ja tokassa tulee ylitöitä.

Mut 6vkon aikana teet 6vkon työt.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos vastauksista. Vasta erottiin vuosityöaikasopimuksesta ja siinä työnantaja veti meitä niinku pässiä narussa. Siksi heräs epäily että taas meitä kusetetaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...