Jump to content
MAINOS

Tuplalistat

vilikki

Recommended Posts

Posted

Saimme tuplalistat ajalle 17.11.-28.12.08. Ekalla listalla 17.11.-07.12. vapaita minulla 7 vaikka oikeesti pitäis olla 6. 8.12.-28.12. minulla 8 vapaata pitäisi olla 9. Onko laillista antaa vapaita miten sattuu? Mielestäni työnantajan pitäisi kysyä saako vapaita siirtää listalta toiselle.  Olemme KvTesin piirissä, emme vuosityöajassa, siinähän tälläinen vapaiden siirtely olisi mahdollista?

MAINOS
Posted

Saimme tuplalistat ajalle 17.11.-28.12.08. Ekalla listalla 17.11.-07.12. vapaita minulla 7 vaikka oikeesti pitäis olla 6. 8.12.-28.12. minulla 8 vapaata pitäisi olla 9. Onko laillista antaa vapaita miten sattuu? Mielestäni työnantajan pitäisi kysyä saako vapaita siirtää listalta toiselle.  Olemme KvTesin piirissä, emme vuosityöajassa, siinähän tälläinen vapaiden siirtely olisi mahdollista?

No on meilläkin noin enkä nyt ymmärrä mitä riistoa se olisi työntekijöille...? (Ja edellisessäkin paikassa oli)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Posted

Periaatteessa ekalista on alilista ja tokassa tulee ylitöitä.

Posted

Tuplalistoja tehdään juuri siksi, että saadaan porukka jakaantumaan tasaisesti, kun toisella listalla on normaali tuntimäärä ja toisella vajaa. Siinä ei ole mitään laitonta.

Posted

Jos käytössä on kuuden viikon listamalli ja tasoitusaika, niin silloinhan tuo on täysin laillista ja KVtessin mukaista.

Jos käytössä 3 viikon lista, niin silloin pitää tasoittua ko. jakson aikana.

Posted

Periaatteessa ekalista on alilista ja tokassa tulee ylitöitä.

Mut 6vkon aikana teet 6vkon työt.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Posted

Kiitos vastauksista. Vasta erottiin vuosityöaikasopimuksesta ja siinä työnantaja veti meitä niinku pässiä narussa. Siksi heräs epäily että taas meitä kusetetaan...

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...