Jump to content
MAINOS

Kesätyö hoitoalalla vai jotain ihan muuta?


Vieras: Hoitsuboy-65

Recommended Posts

Vieras: Hoitsuboy-65

Kuinka monella muulla lähihoitajan työtä tekevällä ja sairaanhoitajaksi opiskelevalla on samanlainen tunne kuin minulla, että voisi vaikka leikata nurmikkoa tulevana kesänä (kun ei voi vielä tehdä sairaanhoitajan työnkuvia missään haluamissaaan kustannuspaikoissa), mutta on lopen kyllästynyt perushoitoon ? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
8 tuntia sitten, Hoitsuboy-65 kirjoitti:

Kuinka monella muulla lähihoitajan työtä tekevällä ja sairaanhoitajaksi opiskelevalla on samanlainen tunne kuin minulla, että voisi vaikka leikata nurmikkoa tulevana kesänä (kun ei voi vielä tehdä sairaanhoitajan työnkuvia missään haluamissaaan kustannuspaikoissa), mutta on lopen kyllästynyt perushoitoon ? 

Voihan sitä vaikka keikkailla kesällä eikä mennä minnekkään riville sijaiseksi taikka sitten jakamaan vaikka hesareita aamuyöstä ja loppupäivä kuluu turuilla.Toreilla sekä rannalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Hoitsuboy-65

Syksyllä 2019 oli (tämän nykyisen koulun eli Oulun Diakin kautta) ensimmäinen harjoittelu ja ohjaaja oli aivan mahtava tyyppi. Kerrosta ylempänä alanvaihtaja-opiskelukaveria tylytti oikein huolella sellainen meikäläistä reilut 5 vuotta vanhempi sh-veteraani suurinpiirtein joka asiasta, itse rohkaisin ko. ihmistä olemaan tulevissakin harjoitteluissa oma itsensä, mutta ajattelemaan JOKAISTA harjoittelupaikkaa, että haluaisinko työskennellä juuri täällä? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...