Jump to content
MAINOS

Lähihoitajan toimessa, mutta koulutus sh


minttu26

Recommended Posts

Olen koulutukseltani sairaanhoitaja, mutta olen lähihoitajan toimessa siitä syystä että muitakaan töitä ei pieneltä paikkakunnalta löytynyt. Nyt ongelmana se, että pomoni yrittää saada minua iv-koulutukseen. Pitääkö suostua?? Tietenkään palkkaa ei suostuta maksamaan yhtään enempää kuin työ lähihoitajan palkka (palkka kvtes-mukainen minimi). Eli mitäs mieltä olette onko minun pakko suostua lähihoitajan vakanssilla ja palkkauksella siihen että minulle yritetään syöttää sh:n tehtäviä koulutukseni perusteella.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen koulutukseltani sairaanhoitaja, mutta olen lähihoitajan toimessa siitä syystä että muitakaan töitä ei pieneltä paikkakunnalta löytynyt. Nyt ongelmana se, että pomoni yrittää saada minua iv-koulutukseen. Pitääkö suostua?? Tietenkään palkkaa ei suostuta maksamaan yhtään enempää kuin työ lähihoitajan palkka (palkka kvtes-mukainen minimi). Eli mitäs mieltä olette onko minun pakko suostua lähihoitajan vakanssilla ja palkkauksella siihen että minulle yritetään syöttää sh:n tehtäviä koulutukseni perusteella.

Älä suostu, eikä tarvitse. Jos sinut on palkattu lähihoitajaksi, teet vain niitä töitä. Jos haluaa henkilön tekevän sh:n töitä, maksakoon siitä siihen kuuluvan palkan ja toimi sen mukaiseksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen koulutukseltani sairaanhoitaja, mutta olen lähihoitajan toimessa siitä syystä että muitakaan töitä ei pieneltä paikkakunnalta löytynyt. Nyt ongelmana se, että pomoni yrittää saada minua iv-koulutukseen. Pitääkö suostua?? Tietenkään palkkaa ei suostuta maksamaan yhtään enempää kuin työ lähihoitajan palkka (palkka kvtes-mukainen minimi). Eli mitäs mieltä olette onko minun pakko suostua lähihoitajan vakanssilla ja palkkauksella siihen että minulle yritetään syöttää sh:n tehtäviä koulutukseni perusteella.