Jump to content
MAINOS

Potilasohjelmat vanhustenhuollossa?


serviceboende

Recommended Posts

:-Hei! Olemme hankkimassa tietokoneet + ohjelmat tehostettuun palveluasumiseen. Kyseessä on pieni, yksityinen koti, jolla on ostosopimus kaupungin kanssa (n.40 asukasta). Meillä hoidetaan siis vanhukset joilla on m.m. dementia.

Nyt haluaisin modernisoida meidän taloa ja haluaisin teiltä tiedostaa mitä ohjelmia käytätte, miten ohjelmat toimii, onko hankalaa käytää ja onko hyötyä niistä + mahd. myös kustannukset ohjelmista (jos tiedätte ne). Suurkiitos avustanne!

Alltså kan ni berätta vilka program ni använder inom effektiverat serviceboende för äldre. Är programmen bra, har ni nytta av dem + vet ni vad de kostar? TACK för hjälpen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Minkälaisia ohjelmia tarkoitat ts. mitä tietokoneohjelmilla on tarkoitus tehdä??

Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kokemusta ei ole, mutta Prime Solutions Oy:llä on Prime Care-niminen ohjelma tuohon tarkoitukseen. Kts. http://www.primesolutions.fi/primecare.html

Itse olen käyttänyt prime care -ohjelmaa jonkin verran. Päivittäinen kirjaaminen tuntui välillä "hitaalta", kun päivittäiset toiminnot oli hajotettu eri osiin esim. erittäiminen, syöminen, peseytyminen. Toisaalta, raporttiliuskaa tulostettaessa sai tulostettua esim. vain kohdan erittäminen.

Ihan perushyvä ohjelma, pitkässä käytössä varmasti löytyy parannusehdotuksia ja siitä on jo vuosia, kun ohjelman kanssa olin tekemisissä. On siis voinut kehittyä niistä päivistä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...