Jump to content
MAINOS

Kokemuksia Adeviasta?


Vieras: Handeaht

Recommended Posts

Heippa,

olen 27-v. hoitsuneitonen, valmistunut 2000. Suunnitelmissa on reilu vuoden ollut ulkomaille töihin meno ja vuosi sitten käydessäni koiranhakureissulla Jenkkilässä  ;D päätin lähteä sinne ja karistaa jaloistani nämä kitupiikkipalkat ja tuli-perseen-alla-työnteon mitä täällä saa osakseen... Halusin englanninkieliseen maahan koska kys.kieli on itseläni sujuva ja olisi niin paljon helpompaa kun ei tarvitsisi kielen kanssa stressata.

Törmäsin netissä firmaan Adevia, joka välittää hoitsuja Britteihin ja USAan. Onko kenelläkään mitään kokemusta ko. firmasta? Vaikuttavat hyvin asiantuntevilta ja luotettavalta firmalta. Kuten monilla muillakin, auttavat käytännön jutuissa, viisumissa jne, maksavat lennot NCLEXiin ja takaisin ja lennon sitten kun varsinaisesti lähtee. Auttavat etsimään sopivan duunipaikan ja järkkäävät haastattelut työnantajan kanssa jne. Googlettamalla löytyy firman sivut, hakusanalla Adevia.

Mitä näitä viestejä täällä olen lukenut, ainakin Katiska on jo homman läpäissyt ja paikanpäällä duunissa... ;) Saako asiasta tietäviltä kysellä tarvittaessa käytännön neuvoja..?? Alussa olin lähdössä ns. omin neuvoineni mutta firman kautta olisi niin paljon helpompaa. Luulen että joku aika pitää olla firman määräämässä duunissa mutta olisin siihen valmis (ja pois pääsee kai jos maksaa jotain..) Minulla on 2 koiraa jotka haluan mukaani (siksi en Britteihin lähde kun siellä on se karanteeni).

Olen TOEFL-testiajan varannut elokuun alkuun ja paperit tilannut CGFNS:stä. Tietääkö kukaan onko tämä CGFNS-testi pakollinen JOKA osavaltioon? Minulla on sellainen kuva että se vaihtelee osavaltiokohtaisesti. Haen Floridaan ja mielestäni sinne ei tätä testiä vaadita, vain että he "hyväksyvät" paperini, ja tietty sitten NCLEX tulee tehdä.

Täytyy sanoa että todella vaikea oli saada tietoa kaikesta vaadittavasta, on niin sekavia ja hankalia nämä byrokratian kiemurat. Täältä sai hyvää tietoa tosin!

Kertokaa lisää ne joilla kokemusta! Tiedän että aikaa vie tämä prosessi ja maksaakin (jos itse menee, firman kautta lupaavat hoitaa suurimman osan kuluista).

KIITOS! :nauraa:

Hanna

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

eikun koirat kainaloon ja menoksi  ;D

oma haukku muutti myos meilla mukana, se paperisota onkin ihan yksinkertaisimmasta paasta.

kuitenkin tsekkaa mita adevia todella lupaa ja mika maksaa mitakin, ja kuinka pitkaan tyosoppariin sitoudut. floridan ilmastosta ei juuri voittanutta ole, eika cgfns testia vaadita siihen etta paasee istumaan nclexin. tosin palkat on sitten alempaan kanttiin kuin esim.pohjoisvaltiossa. cgfns ja toefl ja nclex ovat loppujen lopuksi vaan jarjestelykysymyksia, mutta miten adevia lupailee tyolupaa ja oleskelelupaa  ;)  se onkin se pullonkaula mista voi tulla puristaan, eli siita vaan naimakauppoja hieromaan jenkkien kans tai arpajaisiin osallistumaan :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tässä kun ollaan itsekin koiraihmisiä, niin muistathan selvittää myös asiat siltä osin!  ;D

Passi on siinä mielessä kätevä (vaikka sitäkään ei tartte koiralle kuin EU-maissa, tällä hetkellä), ettei tartte raahata mukana rokotustodistuksia yms. Vaikka kulkeehan ne muutossa varmaan kuitenkin mukana...

Lisätietoja löytyy www.kennelliitto.fi

P.S. Isossa-Britanniassa on käytössä tuontijärjestelmä Pet Travel Scheme, joka sallii lemmikkikoirien ja -kissojen maahantuonnin tietyistä maista ilman karanteenia. Järjestelmään kuuluu myös Suomi. On sitten tiettyjä rotuja (lähinnä Jenkeistä lähtöisin) joita ei saa joihinkin maihin viedä.

Onnea matkaan!  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...