Jump to content
MAINOS

Huonot hoitajat


Hoitsutar76

Recommended Posts

Näitä laiskoja valittavia huonoja minä minä asenteella olevia hoitajia tuntuu olevan nykyään joka työpaikalla.

 

Huonon hoitajan piirteitä:

- Valitaan itselle kevyimmät hoidettavat

- kirjataan mahdollisimman kauan, vaikka ei ois mitään kirjattavaa

- puhutaan paskaa työkavereista

- nostetaan itseä jalustalle, minä tein sen ja sen....

 

Muokattu - Hoitsutar76
  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Eikö onnistumisista ole hyvä puhua? Mielestäni se lisää työhyvinvointia ja hoidon laatua kun onnistumisilla on merkitystä. Myös muita työyhteisön jäseniä tulisi kehua. Potilasjaosta on syytä keskustella jos se ei ole tasapuolinen. Laadukas kirjaaminen on hoidon jatkuvuuden avain. Jokaisella menee siihen oma aikansa. Pääasia että potilaatkin tulee hoidettua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä se näin on, ja puhuminen asioita ei vain toimi kuin hetken ja nämä osaavat keskustella ja ovat ihmeellisesti johtajan suosikkeja,hyvinvointi lähtee siitä ettei tälläisiä työntekijöitä katsota niin sinisilmäisesti...........

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

 

1 minuutti sitten, Hoitajaa kirjoitti:

Se on kyllä ärsyttävää kuunneltavaa kun jotkut nostaa itseään jatkuvasti jalustalle ja puhuu omasta erinomaisuudestaan :D

Siis koska kaikki hoitajat jotka tunnen on yhtä hyviä ja kaikki tekee työtä ns sydämellään.

Muokattu - Hoitajaa
Kirjoitusvirhe.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä näitä lusmuja löytyy. Istutaan koneen äärellä tuntikausia ja luistetaan fyysisistä töistä. Annetaan muiden hoitaa suihkut, saunotukset. Ei täydennetä tarvikkeita, lusmutaan keittiöhommista. Pomon pikku perseennuolijoita. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Riittää niitäkin.. Mutta auta armias kun mainitset asiasta ihan asiallisesti ja kerrot vaikka että miten kirjataan oikein 😁 

Itse olen täysin kypsä valittajiin ja yritän sanoa heti alkuun huomenta tai että hyvää työpäivää😁 voi että ärsyttää joitakin. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...