Jump to content
MAINOS

SH:n kädentaidot


Shoivari

Recommended Posts

en ole kovin kätevä käsistäni ja hieman on hirvittänyt kanyloinnit ja verinäytteiden otot, sinällään ne teknisesti  onnistuvat hyvin mutta hiukan hirvittää oma epävarmuus. koska olen työskennellyt mt puolella, alankin miettiä mahtaako minusta mitään tippaliisaa koskaan tullakkaan.

Miten itse koette kädentaitojen kehittymisen? kannattaako sitä yrittää muuta kuin saada paperit ja jatkaa mielenterveystoimistossa? Ja kyllä olen ihmeissäni joka päivä vain enemmän diakin opintojen tasosta. Ihan surkea. Aivan uberarvostettu ainakin helsingin diakkari. Kaikista opinnoista 30% sosiaalidiakonista sössötystä.  ;D

Tärkeintä elämässä on puutarhan hoito, eikä sekään ole kovin tärkeätä.

Kiinalainen sananlasku

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen huomannut sen, että vaikka asian on unohtanut, niin kun sitä alkaa tekemään niin homma muistuu mieleen.

Kai se on niin, että ne taidot joita nyt tarvii, pysyy aktiivisina ja muu jää taka-alalle. Mutta kun sitä muuta tarvii, niin se aktivoituu kanssa.

harjoittelemalla jokainen oppii, ja siinä se oma itseluottamuskin kasvaa!!

Ja mitä tulee tipan laittoon, niin jokaisella on niitä päiviä ettei kanyylit uppoa ja sitten tulee niitä päiviä että saat silmät kiinni serpentiinisuoneenkin sen kanyylin. Eli don´t you worry!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...