Jump to content
MAINOS

Kielitaitoni on huono, tarvitsen apua


Hannaaho

Recommended Posts

Hei! voitteko auttaa minua vastamaan näihin kysymyksiin? koska en osaa paljon suomea, tarvitsen apua. Kiitos!

1. mihin perustuu hoitotyön arvot ja etiikka?

2. Millaisena hoitotyön eettinen perusta näkyy Suomalaisessa yhteiskunnasa

  • Tykkää 1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hei! voitteko auttaa minua vastamaan näihin kysymyksiin? koska en osaa paljon suomen kieli, tarvitsen apua. Kiitos!

1.Millaisia turvallisuuteen liittyviä riskejä potilailla/asiakkailla voidaan tunnistaa laitos- ja kotihoidossa toteutettavassa hoitotyössä?

2. Miten turvallisuusriskejä voidaan ennaltaehkäistä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei! voitteko auttaa minua vastamaan näihin kysymyksiin? koska en osaa paljon suomea, tarvitsen apua. Kiitos!

1. mitä tarkoittaa hoito- ja plveluketju ?
2. millaiseksi eri vaihtoehdoissa voi Suomessa olevan asiakkaan/potilaan hoito- ja palveluketju muodostua?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei! voitteko auttaa minua vastamaan näihin kysymyksiin? koska en osaa paljon suomen kieli , tarvitsen apua. Kiitos!

Miten Suomen sosiaali- ja terveyspalvelut ja niiden järjestäminen

Sosiaali- ja terveydenhuollon etuudet?

Miten potilas/asiakas pääsee ko. palvelujen piiriin? 

Kuka valvoo ja miten palvelujen saannin toteutumista?

Miten ohjaat asiakasta sähköisten palvelujen käyttöön?

Miten lähihoitajana osallistut potilaan hoidon jatkuvuuden turvaamiseen?

Muokattu - Hannaaho
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei! voitteko auttaa minua vastamaan näihin kysymyksiin? koska en osaa paljon suomen kieli , tarvitsen apua. Kiitos!

mitä Yhdenvertaisuuslaki 30.12.2014 sanoo tasa-arvoisesta kohtelusta?

Mitä haasteita naisten ja miesten välisen tasa-arvon toteuttamisessa on globaalilla, alueellisella entä kansallisella tasolla?

Mitä merkitystä tasa-arvolla on yksittäisten ihmisten arjessa? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ovatko kysymyksesi koulutehtäviä kenties? Vähän vaikuttais siltä. Kyllä sun pitäisi itse löytää vastaukset kysymyksiisi ja samalla opit suomen kieltä. 

 

Muokattu - Ariscka
.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • The title was changed to Kielitaitoni on huono, tarvitsen apua

Nämä eivät ole koulutehtäviä.Nämä kysymykset luin kirjassa hoitotyöstä. Haluan opiskella lähihoitaja, mutta en tiedä paljoa näistä asioista, joten tarvitsen neuvoja ja selittää minulle asioita. Nämä ovat tärkeitä, mutta en tiedä paljon, mutta haluan oppia asioista. Jos muut selittävät, mielestäni se olisi minulle helppoa. Jos tiedätte nämä asiat sitten.  Voitteko auttaa minua selittämään nämä?  Luin myös paljon, mutta en voinut ymmärtää sitä hyvin, koska kieleni on rajallinen, mutta kun selitätte sen minulle, se on helppo ymmärtää.

Muokattu - Hannaaho
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...