Jump to content
MAINOS

Urakkapalkkaus vanhustenhoitoon, Kiitos!


Vieras: Kyllästynyt

Recommended Posts

Vieras: Kyllästynyt

Työparina umpilaiska. Hyvä jos hoitaa 20 % työvuoron vanhuksista ja muista kodin töistä. Kirjaa kyllä mielellään muidenkin tekemät työt koneelle. Kun työpari tarvitsisi apua esim. vuodepotilaan kanssa, toinen on 'hukassa' mukamas ollut auttelemassa muita hoitajia toisilla osastoilla ja jättää toisen hoitajan yksinään ilmoittamatta edes. Suihkupäivänä ei suihkuttanut ketään, kävi yhdelle vaihtamassa tyynyliinan ja kirjasi puolestani suihkun. Miten näitä laiskoja maleksijoita pesiytyy hoitoalalle? Pitäisikö siirtyä urakkapalkkaukseen? Kuinka monta peset, puet, vaihdat vaipat, asentohoidat, syötät, juotat, ulkoilutat, kävelytät. Mites muilla työpaikoilla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No tohohan ei taida auttaa kuin edes väkivalta :( Tai ainakin ensiksi, että lopettaisi kirjausten varastamisen. Ei muuta kuin kirjettä eteenpäin, joko pomoille tai työnhakuun :(

Muokattu - Torlohka
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: huonokunto

Urakkapalkka ei tuota muuta kuin hutilointia.

Toiset ihmiset on tehokkaampia kuin toiset, hoitoalalla on paljon ihmisiä töissä jotka on todella huonossa fyysisessä kunnossa.

Pari kertaa olen ollut työpaikassa jossa on ollut muutamia todella tehokkaita hoitajia. Vaihtavat yleensä aika nopeasti itse työpaikkaa jos näyttää siltä, että muista ei ole samaan työtahtiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: väsynyt
Tunti sitten, Vieras: Kyllästynyt kirjoitti:

Työparina umpilaiska. Hyvä jos hoitaa 20 % työvuoron vanhuksista ja muista kodin töistä. Kirjaa kyllä mielellään muidenkin tekemät työt koneelle. Kun työpari tarvitsisi apua esim. vuodepotilaan kanssa, toinen on 'hukassa' mukamas ollut auttelemassa muita hoitajia toisilla osastoilla ja jättää toisen hoitajan yksinään ilmoittamatta edes. Suihkupäivänä ei suihkuttanut ketään, kävi yhdelle vaihtamassa tyynyliinan ja kirjasi puolestani suihkun. Miten näitä laiskoja maleksijoita pesiytyy hoitoalalle? Pitäisikö siirtyä urakkapalkkaukseen? Kuinka monta peset, puet, vaihdat vaipat, asentohoidat, syötät, juotat, ulkoilutat, kävelytät. Mites muilla työpaikoilla?

Aika monessa paikassa moni tuntuu käyttävän aikaa kirjaamiseen niin kauan kuin vaan pystyy/kehtaa.

Monelta puuttuu myös hoitotyössä se kokonaiskuvan hahmottaminen, mitä kannattaa tehdä milläkin hetkellä. Mikä auttaa sitä omaa vuoroa ja seuraavaa parhaiten. Ilta ja aamutoimissa monet vaipat jää vaihtamatta ja hampaat pesemättä.

Juorukerhoja on myös melkoisen paljon. Juoruillaan tuntikausia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Tämä on niin totta, itse olen sitä mieltä että sopivat itsenäiseen työskentelyyn, ja ovat myös niin röyhkeitä että jos olet jonkin hyvän idean keksinyt, ne tyrmää sen oitis ja kun et ole paikalla niin ottavat se omana keksintöjä.....Ja oikeesti ovat lahjakkaita keksimään niitä ns.tekemistä...Ja se työpari uupuu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä kanssa tiimissä muutama lusmuilija. Jokainen hoitaa vuorossaan omat asukkaansa, mutta ne yhteiset työt!!!Keittiöhommat, pyykit, roskat. Jotkut vaan lusmuilee niistä aina.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

NO voi ei  siitähän se riemu repeäisi kun kilpaa hoidettaisiin asiakkaita montas sä sait mä sain 7,eihän tälläistä edes kehtaa ajatella...siinä toteutuisi asiakkaan ihmisarvoinen kohtaaminen vallan mainiosti ..no ei prrkkll.!! mutta ymmärrän kyllä pointin lusmuilijat on perseestä ,mut hoidetaan me oma tonttimme niin hyvin kun osaamme ja tehkööt muut mitä tekee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...