Jump to content
MAINOS

Minkä takia yksityiseen hoivakotiin töihin?


raaraa

Recommended Posts

MAINOS
Vieras: Neuvottele

"Hoiva"koteja on erilaisia, erilaisilla asiakasryhmillä ja erilaisilla yrityksillä ja arvoilla pyöriviä. Myös palkkoja on erilaisia ja kuten myös työnkuvia ja elämäntilanteita. 

Itse saan parempaa palkkaa kuin millään lähiseudun julkisella puolella. Ja homma on huomattavasti joustavampaa kuin julkisella. Toki ymmärrän, että olen poikkeuksellisessa tilanteessa ja suurin osa yksityispuolesta on silkkaa paskaa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
13.9.2019 klo 16.12, Vieras: Neuvottele kirjoitti:

"Hoiva"koteja on erilaisia, erilaisilla asiakasryhmillä ja erilaisilla yrityksillä ja arvoilla pyöriviä. Myös palkkoja on erilaisia ja kuten myös työnkuvia ja elämäntilanteita. 

Itse saan parempaa palkkaa kuin millään lähiseudun julkisella puolella. Ja homma on huomattavasti joustavampaa kuin julkisella. Toki ymmärrän, että olen poikkeuksellisessa tilanteessa ja suurin osa yksityispuolesta on silkkaa paskaa. 

No ei ole paskaa kun siihen itse vaikuttaa. Paska palkka ja työ on sekä kunnallisella ja yksitysellä mutta soten puolella eletään niin tiukasti jonku hiton direktiivien mukaan että inhimillisyys jää puuttumaan. Sotella ei jousteta niin paljon ku yksityisellä. Molemmilla puolen olen ollut töissä ja ennemmin nyt yksityisellä ku sotella. Pystyy paremmin vaikuttamaan esim omaan työhön ja sen kehittämiseen sekä joustetaan jos yksityiselämässä on jotain hämminkiä. Nimim. Ei enää sotelle töihin. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...