Jump to content
MAINOS

Henkilökuntaedut sh-piireissä


Lääkärihoitaja

Recommended Posts

Kerätäänpäs siis tänne sellaisia. Varmasti hyödyttävät monia.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No, pakettiautoissa työskentelevät hoitajat nauttivat aika monessa paikassa halvempia/ilmaisia kahveja ja edullisempia lounaita. Nää on aika usein paikkakuntakohtaisia, ja kulkevat "perimätietona". Samoin, melko usein saa omaan autoon huollot ja osat sopuhintaan kun työvaatteissa menee liikkeeseen (ja kai sen voi henkilökuntaeduksi laskea että voi jonkinverran hoitaa omia asioita työajalla)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No, pakettiautoissa työskentelevät hoitajat nauttivat aika monessa paikassa halvempia/ilmaisia kahveja ja edullisempia lounaita. Nää on aika usein paikkakuntakohtaisia, ja kulkevat "perimätietona". Samoin, melko usein saa omaan autoon huollot ja osat sopuhintaan kun työvaatteissa menee liikkeeseen (ja kai sen voi henkilökuntaeduksi laskea että voi jonkinverran hoitaa omia asioita työajalla)

Mainittakoon tässä kohtaa että ABC-ketju tarjoaa ympäri Suomen ilmaiset kahvit lanssareille. Eduksi voidaan toki myös laskea se, että saa oman autonsa pestyä pienellä vaivalla ilmaiseksi hyvillä välineillä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mainittakoon tässä kohtaa että ABC-ketju tarjoaa ympäri Suomen ilmaiset kahvit lanssareille. Eduksi voidaan toki myös laskea se, että saa oman autonsa pestyä pienellä vaivalla ilmaiseksi hyvillä välineillä.

Tuo oli mulle kyllä uusi tieto, eipä viimeks ainakaan tarjonnut kahveja

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mainittakoon tässä kohtaa että ABC-ketju tarjoaa ympäri Suomen ilmaiset kahvit lanssareille. Eduksi voidaan toki myös laskea se, että saa oman autonsa pestyä pienellä vaivalla ilmaiseksi hyvillä välineillä.

Tuo oli mulle kyllä uusi tieto, eipä viimeks ainakaan tarjonnut kahveja

Harva ABC tarjoaa automaattisesti ainakaan täällä välisuomessa, kyllä nämä ilmaiskahvipaikat on pitänyt itse neuvotella.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no tähän nyt laitan jo sen mikä selvis aiemmin, eli hus:n työntekijöillä on ilmaiset poliklinikkamaksut, jos joutuu niitä palveluita käyttämään.

en tosin tiedä keitä kaikkia koskee, ainakin vakkareita ja pitäis koskea myös pitkäaikaisia sijaisia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mainittakoon tässä kohtaa että ABC-ketju tarjoaa ympäri Suomen ilmaiset kahvit lanssareille. Eduksi voidaan toki myös laskea se, että saa oman autonsa pestyä pienellä vaivalla ilmaiseksi hyvillä välineillä.

Tuo oli mulle kyllä uusi tieto, eipä viimeks ainakaan tarjonnut kahveja

Kahvi on ilmainen ollut niillä ABC asemilla missä poikennut. pullat, sämpylät ym joutuu maksamaan.

Ja ruokaan rahtari alennus.

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Harva ABC tarjoaa automaattisesti ainakaan täällä välisuomessa, kyllä nämä ilmaiskahvipaikat on pitänyt itse neuvotella.

Aina on tullut kun kysyy kassalla "eikös meillekin kuulu poliisi-kahvit?"

Vanha ei jaksa kysellä, maksan kyllä ihan mielellään jos talo ei tarjoa. No, harvoinpa sitä kahvitellaan muualla kuin näillä vakipaikoilla, eli ei suurta merkitystä talouteen ole vaikka joskus harvoin maksaiskin kahvinsa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ilmaiset ppkl-käynnit esh ja perus-th puolella vaikka olisi silloin vain päivän keikalla. Työterveyttä ei oikein ole eli kaikki asiat hoidetaan ppkl:lla.

Muokkaus:ääkköset

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no tähän nyt laitan jo sen mikä selvis aiemmin, eli hus:n työntekijöillä on ilmaiset poliklinikkamaksut, jos joutuu niitä palveluita käyttämään.

en tosin tiedä keitä kaikkia koskee, ainakin vakkareita ja pitäis koskea myös pitkäaikaisia sijaisia.

Mä tajusin vasta nyt, että käytettyäni Peijaksen palveluita yhden yöputken (Jorvissa tehdyn) jälkeen minulle lykättiin Peijaksessa vain lääkkeet kouraan, eikä laskua ollenkaan (ei käteen eikä postiin).  Olin tullut sanoneeksi päivystäjälle, että yövuorojen jälkeen tuppaan olemaan vähän huonossa vedossa, jolloin päivystäjä sitten kyseli, että missäs teen yövuoroja.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kai sekin on jonkin sortin etu, että ainakin täällä peijaksessa on vielä ilmainen henkilökunnan pysäköinti, toisin kuin esim meikussa...

Tuon unohdin itsekin. Eli täällä ilmainen pysäköinti "flexim"-paikalla puomin takana. Lämpöpaikka maksaa jonkin verran kuukaudessa, mutta jonot todella pitkät avaimiin. Parkkitalosta saa kuukausikortin talvella "lämpimään" pysäköintitaloon 9e/kk (norm 37e/kk). Muut edut on sitten enemmän toimipistekohtaisia, esim ilmaiset kahvit, aamupuurot, leivät, ylijäänyt ruoka...

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Kai sekin on jonkin sortin etu, että ainakin täällä peijaksessa on vielä ilmainen henkilökunnan pysäköinti, toisin kuin esim meikussa...

Jep Meikussa 130 euroa/ vuosi ja sekin oikeuttaa ainoastaan etsimään pysäköintipaikkaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...