Jump to content
MAINOS

joukkopako


chained

Recommended Posts

Minä, monen muun lisäksi ollaan lähdössä samasta työyhteisöstä. Pieni paikka ja yli kolmas osa lähtee, itse olen ollu samas paikas jo pisimpään. Nyt kaikki lähtevät ollaan jouduttu osastonhoitajan lynkattvaksi. Mitä tehdä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Minä, monen muun lisäksi ollaan lähdössä samasta työyhteisöstä. Pieni paikka ja yli kolmas osa lähtee, itse olen ollu samas paikas jo pisimpään. Nyt kaikki lähtevät ollaan jouduttu osastonhoitajan lynkattvaksi. Mitä tehdä?

Millä tavallla osastonhoitaja on teitä lynkkaamassa?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

järjesti kokouksen jossa oli tarkoitus selvittää lähtevien motiivit. Lähtevistä ei ollu ku kaksi paikalla(minä toinen), ja 6 jatkavaa työntekijää. Motiivit ei kiinnostanut, osastonhoitaja halusi vain et haukutaan ylintä johfoa, lähyevät olivat pettureita ja joustamattomia(kun keskusteltiin esim työvuoroista, rimaa laittomuuksiin on paettu vain tunneilla) koko tarina on pitkä ja likainen, mut täs pohjat...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tosiaan vakaa aikomus oli lopettaa ja lähteä vähin äänin, uusi työ jo plakkaris jne, mut sit joutui tämän tulitaistelun keskelle. ja kaksi viikkoa pitäis viel kestää, ku on kk irtisanomisaika...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

järjesti kokouksen jossa oli tarkoitus selvittää lähtevien motiivit.

Ei motiiveja ole pakko kertoa. Jokainen saa irtisanoutua töistään vaikka siksi, että työpaikan tapettien väri ei miellytä. Eikä niitä syitä tarvitse kertoa kenellekään.

Lähtevistä ei ollu ku kaksi paikalla(minä toinen), ja 6 jatkavaa työntekijää. Motiivit ei kiinnostanut, osastonhoitaja halusi vain et haukutaan ylintä johfoa, lähyevät olivat pettureita ja joustamattomia(kun keskusteltiin esim työvuoroista, rimaa laittomuuksiin on paettu vain tunneilla) koko tarina on pitkä ja likainen, mut täs pohjat...

Tuollaisesta kokouksesta voi kävellä pois ja sanoa osastonhoitajalle, että pitää tunkkinsa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

VF puhuu asiaa.

Hoitajien pitäisi alkaa pitämään kunnolla omia puoliaan. Silloin kun irtisanoutuu niin osastohoitajan on turha alkaa leikoja lonksuttaa... sanot vaa että löysit paremman työpaikan ja sillä selvä :D

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, käveltiin ulos tuosta kokouksesta, liikaa paskaa ku kuuntelee tulee korvatulehdus....

Mut siis, mitä täs voi tehdä? Eikö tää täytä jo työpaikkakiusaamisen kriteerejä? Toki, pois oon lähdös tästä työpaikasta, mut nyt vaan kiehahti, väärälle naiselle alettiin ryppyilee... Työpaikas ei luottamusmiestä, työsuojelu valtuutettua...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työpaikas ei luottamusmiestä, työsuojelu valtuutettua...

Kannattaa ottaa yhteyttä liittoon. Jos ei kuulu liittoon, niin sitten työsuojelupiiriin. Osaavat auttaa enemmän jos homma menee epäasialliseksi.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...