Jump to content
MAINOS

Haavelääke


Farmanautti

Recommended Posts

Miten olisi lääke yleiseen v*tutukseen?

Mmmmm kyllä kiitos minulle!! Tarttis tuota ainakii siihe asti kunnes joku keksii lääkkeen tähän joka vuotiseen virus vitsaukseen :nauraa:

"Aikuisten juhlat ei oo kivat, koska silloin tulee aina joku hoitaja." - Antti 7v

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 53
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Mutta mitä sitä toivos??

Riippuvuutta aiheuttavan neuroleptin?

No porukalla on kyllä toivottu Zyprexan depot injektiota. Markkinamiesten puheissa se on just tulossa, mutta odottavan aika on pitkä.

Sitä odotellessa vaikkapa peratsinpölytyksiä lentokoneesta käsin ongelma alueille :nauraa:

Maanataisin juomaveteen olisi hyvä sekoittaa varmuuden vuoksi pami mixturaa. Ainakin tietyillä alueilla. 8)

Yksi hyvä olisi yt nosto-kapseli tai kipparikallen pinaatin kaltainen voimakapseli.

Muoks : Lainaukset perssiillään, mutta kyl te tajuutte. Mä en.  :D 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Semmonen pilleri joka aiheuttamatta toleransseja tai hirmuisia sivuoireita palauttas muistimummeleille vuorokausirytmin.

Alkaapi hoiturin retkulla mennä hihat, hermot, elikkäs päreet kun ei mummut nuku, vaan meinaa hilppasta tuon tuosta ulos... kuka kotiin, kuka hammaslääkäriin ja kuka takasin karjalaan...

Ja niille jotka on sitä mieltä että vanhuksia ei saa lääkitä tokkuraan: olen samaa mieltä täysin, kyllä mä siellä juoksen, siitähän palkankin saan, mutta ikävä kattoa vierestä kun mummeli on 10h yhtä kyytiä hysteerinen ja ahdistunut....

Tai sitten semmonen yleisen härmistyksen pilleri, ei mummulle vaan allekirjoittaneelle.

"Just because I don't care doesn't mean I don't understand"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...