Jump to content
MAINOS

Mielenosoitus internet-rekisteriä vastaan


wabbit

Recommended Posts

mä ainaki oon lähössä noiden sankareitten kans  huutelee sinne portaille ;D tosin jos mä oon liikaa niin mä voin mennä jonneki muualle sit huutelee  :P

Mitä nopeammin, sitä nopeammin

Hiki säästää verta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 122
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Lehdistötiedotteet lähetetty  Suomen valtamedioihin sekä pienempiin lehtiin. Myös hoitoalan liitot tietoisia. Katsotaan, miten etenee. Nyt tarvitaan apua.

No niin. Nyt on laitettu sitten viestiä eteen päin vähän isommalla kädellä. Ja viidakkorumpu pyörimään sekä kaikki kynnelle kykenevät paikalle.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli kaikki vaan viestiä omille hoitsukavereilleen isolla äänellä. Minä ja vf hoidetaan sovitulla jaolla mediakontaktit ja liitot. Mutta kaikille muille, antakaa viestien singota.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja viidakkorumpu pyörimään sekä kaikki kynnelle kykenevät paikalle.

Jahans, sitä on taas spämmätty HUSsin postituslistoja :)

Mä voisin heittää tiedotteen kaikille foorumin jäsenille. Joku lyhyt ja ytimekäs ja linkki vaikka tähän aiheeseen?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja viidakkorumpu pyörimään sekä kaikki kynnelle kykenevät paikalle.

Jahans, sitä on taas spämmätty HUSsin postituslistoja :)

Mä voisin heittää tiedotteen kaikille foorumin jäsenille. Joku lyhyt ja ytimekäs ja linkki vaikka tähän aiheeseen?

Kuulostaa hyvälle!

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja viidakkorumpu pyörimään sekä kaikki kynnelle kykenevät paikalle.

Jahans, sitä on taas spämmätty HUSsin postituslistoja :)

Ei sentään. Siitä saa palautetta. Ja korkealta taholta.  Jouduin lupaamaan, että en tee sitä toiste.  8)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei sentään. Siitä saa palautetta. Ja korkealta taholta.  Jouduin lupaamaan, että en tee sitä toiste.  8)

Keneltä tuli palautetta?  :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei sentään. Siitä saa palautetta. Ja korkealta taholta.  Jouduin lupaamaan, että en tee sitä toiste.  8)

Keneltä tuli palautetta?  8)

Joku tietohallintopäällikkö se taisi olla. Ja Husin hoitotyön johtajalta. Ja sitten n. 1000 muulta, jotka piti mua limaisena spämmääjänä. Aika roisia tekstiä ihmiset uskaltavat omasta työsähköpostistaan omalla nimellä lähettää.  :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tapahtuman "virallinen" logo julkistettu:

http://hoitajat.net/foorumi/9.9.2008/index.php?title=Etusivu

Apuasi vielä tarvitaan! Iskulauseita banderolleihin pitää keksiä. Banderollitalkoot myös tulossa viikonloppuna / maanantaina. Jos maalisuti pysyy kädessä, niin paikalle! Lisätiedot myöhemmin.

Vamos! Kaikkia tarvitaan.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tapahtuman "virallinen" logo julkistettu:

http://hoitajat.net/foorumi/9.9.2008/index.php?title=Etusivu

Apuasi vielä tarvitaan! Iskulauseita banderolleihin pitää keksiä. Banderollitalkoot myös tulossa viikonloppuna / maanantaina. Jos maalisuti pysyy kädessä, niin paikalle! Lisätiedot myöhemmin.

Vamos! Kaikkia tarvitaan.

Upea logo!

Mutta... voi olla pilkun nussintaa, mutta SPRn sivulta (http://www.redcross.fi/punainenristi/merkki/fi_FI/) löysin mm tämän:

"Kaikki muu punaisen ristin käyttö on luvanvaraista. Esimerkiksi sairaankuljetusajoneuvot sekä sairaalat ja terveysasemat, jotka antavat ilmaista apua, voivat käyttää punaista ristiä tunnusmerkkinään vain sosiaali- ja terveysministeriön ja Suomen Punaisen Ristin luvalla. Liikennemerkeissä voidaan punaista ristiä käyttää opasteena tällaisiin sairaaloihin ja terveysasemiin."

Ihan varoituksen sanana vaan, jos ja toivottavasti kun tuosta tulee mediasirkus, ettei synny mitään p***an jauhantaa jälkeen päin.

"Niin gimis on Stadi,

ois toivomus snadi:

0 et tsiigaa sais sen vielä kerran"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Upea logo!

Mutta... voi olla pilkun nussintaa, mutta SPRn sivulta (http://www.redcross.fi/punainenristi/merkki/fi_FI/) löysin mm tämän:

"Kaikki muu punaisen ristin käyttö on luvanvaraista. Esimerkiksi sairaankuljetusajoneuvot sekä sairaalat ja terveysasemat, jotka antavat ilmaista apua, voivat käyttää punaista ristiä tunnusmerkkinään vain sosiaali- ja terveysministeriön ja Suomen Punaisen Ristin luvalla. Liikennemerkeissä voidaan punaista ristiä käyttää opasteena tällaisiin sairaaloihin ja terveysasemiin."

Mielenosoituksen logosta on olemassa myös vihreällä ristillä oleva versio. Osoittaisi SPR:ltä suurta typeryyttä alkaa kitisemään punaisen ristin käytöstä tällaisessa tilanteessa, mutta asia on otettu huomioon.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hmm. Nyrkki pystyssä jonkinmoisen räjähdyksen keskellä ja käytössä kaikki aggressiiviset värit. Okei, koitetaan siis ilmaista olevamme vihaisia ja vakavissaan, mutta jotennin tosta logosta ei tuu kuin negatiivisia mielikuvia. Meikäläisen mielestä.

Sibbe

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hmm. Nyrkki pystyssä jonkinmoisen räjähdyksen keskellä ja käytössä kaikki aggressiiviset värit. Okei, koitetaan siis ilmaista olevamme vihaisia ja vakavissaan, mutta jotennin tosta logosta ei tuu kuin negatiivisia mielikuvia. Meikäläisen mielestä.

-Olen samaa mieltä. Tuo nyrkkikuva tuo mieleen nämä anarkistihörhöjen pelleilyt ja uskon saman mielenyhtymän tulevan muillekkin kansalaisille mieleen.

Ei tässä mitään kuokkavieras-sakkia kuitenkaan olla.

20 vuotta sitten toi olisi varmasti ollut minustakin ihan hyvä ja riittävän "kantaa ottava".

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Upea logo!

Mutta... voi olla pilkun nussintaa, mutta SPRn sivulta (http://www.redcross.fi/punainenristi/merkki/fi_FI/) löysin mm tämän:

"Kaikki muu punaisen ristin käyttö on luvanvaraista. Esimerkiksi sairaankuljetusajoneuvot sekä sairaalat ja terveysasemat, jotka antavat ilmaista apua, voivat käyttää punaista ristiä tunnusmerkkinään vain sosiaali- ja terveysministeriön ja Suomen Punaisen Ristin luvalla. Liikennemerkeissä voidaan punaista ristiä käyttää opasteena tällaisiin sairaaloihin ja terveysasemiin."

Mielenosoituksen logosta on olemassa myös vihreällä ristillä oleva versio. Osoittaisi SPR:ltä suurta typeryyttä alkaa kitisemään punaisen ristin käytöstä tällaisessa tilanteessa, mutta asia on otettu huomioon.

Jouduttiin aikoinaan kesken festareiden vaihtamaan ensiaputeltan merkiksi vihreä risti. Ensiapulaukuista ei tarvinnut peittää :)

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt te kaverit takerrutte ihan pieniin yksityiskohtiin, kun pitäisi kuitenkin järjestää tämä mielenosoitus. Siihen on aikaa nyt kuusi (6) päivää.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt te kaverit takerrutte ihan pieniin yksityiskohtiin, kun pitäisi kuitenkin järjestää tämä mielenosoitus. Siihen on aikaa nyt kuusi (6) päivää.

-Pienillä jutuilla voi joskus olla iso vaikutus.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kentältä kysellään jo liitojen ja lehdistön tiedotteita mielenosoituksesta. On kuulemma ollut tosi hiljaista ja kummaltakaan suunnalta ei ole tietoa herunut. Allekirjoituksia voisi vielä tulla lisää adressiin, jos liitotkin tiedottais vähän enemmän ja antaisivat vihreää valoa miekkarille. Nyt ei ainakaan vielä oo mitään tietoa liittojen etusivullakaan!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kentältä kysellään jo liitojen ja lehdistön tiedotteita mielenosoituksesta. On kuulemma ollut tosi hiljaista ja kummaltakaan suunnalta ei ole tietoa herunut. Allekirjoituksia voisi vielä tulla lisää adressiin, jos liitotkin tiedottais vähän enemmän ja antaisivat vihreää valoa miekkarille. Nyt ei ainakaan vielä oo mitään tietoa liittojen etusivullakaan!!

Tiedotteet lähetetty, mediaan emme varmaankaan hirveästi pysty vaikuttamaan. Liittoihin voisi pistää soittokierrosta. Heille on kuitenkin sama tiedote lähetetty. SuPeriin soiteltu.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Banderollikangasta on hommattuna nyt sitten n. 30 metriä. Pitää käydä vielä hakemassa. Banderollitalkoot todennäköisesti sunnuntaina. Paikka vielä auki, jos muuta ei löydy, niin tarjoan pihanurtsini talkoisiin.

Olisi mukavaa, jos ei tarttisi itse koristella 30 metriä kangasta iskulauseilla. Tule mukaan!

Ilmottaudu minulle yksärillä tai vastaamalla viestiin.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Super on julkaissut ilmoituksen nettisivullaan. Linkki on etusivulla.

osoite:http://www.superliitto.fi/?newspage=341

http://www.superliitto.fi/?newspage=341

Tuossa siis osoite. Kiitoksia SuPerille. Hoitajien takana seisomassa nyt hyvin. Alkuun tuomitsivat vahvasti koko lain ja nyt antavat mielenosoituksella näkyvyyttä.

PS. Banderollitalkoot sunnuntaina ilmottautukaa!

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olet tietysti Wabbit oikeassa.

Mä olen tietysti tälläinen "vanha kehäraakki", joka tarvitsee aina selkeä sävyisen tekstin. Super ei kuitenkaan KEHOITA jäsenistöään osallistumaan mielenosoitukseen, joten jäi ainakin minulle epäselväksi heidän kanta ko. mielenosoituspäivään. Mutta toivottavasti olen ainoa epäileväinen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...