Jump to content
MAINOS

Mielenosoitus internet-rekisteriä vastaan


wabbit

Recommended Posts

Ensi viiikolla on yksi sadepäivä säätiedotuksen mukaan ja se on tiistaina :nauraa:

Tää on just tätä mun tsäkää. Aamu 9 alkaa satamaan ja loppuu sitten illalla.

On ne ennenkin ollut väärässä ja saa luvan olla huomennakin! Mut mitä pieni sade haittaa, ei mitään!

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 122
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Ne, jotka tulevat huomenna paikalle, niin ottakaa kameroita / videokameroita jne. mukaan, jotta saadaan hyvin dokumentoitua koko tapahtuma. Kiitoksia.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tsemmpiä kaikille mielenilmaukseen osallistuville. Mie täällä olen vahvasti hengessä mukana!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olin niin täysillä lähös mut prha ku mä vaan jatkan sairastamista! Tämmöset pirun tautikierteet pitäs lailla kieltää... Mut jos mussa tarpeeks henki pihisee ni mä ilmestyn paikalle!

Mitä nopeammin, sitä nopeammin

Hiki säästää verta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sain käsiini meilin joka kiertää, siinä väitetään että mielenosoitus on JHLlän järjestämä.

JHL puuhaa mielenosoitusta 9.9. klo 12.00 eduskuntatalolle

Ilmeisesti ilmoitus JHLlän nettisivuilla on poikinut väärää luuloa huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Sain käsiini meilin joka kiertää, siinä väitetään että mielenosoitus on JHLlän järjestämä.

JHL puuhaa mielenosoitusta 9.9. klo 12.00 eduskuntatalolle

Ilmeisesti ilmoitus JHLlän nettisivuilla on poikinut väärää luuloa huh.gif

Ihmettelen jos niin olisi. JHL:n nettisivuilla korostettiin että mielenosoitus ei ole ammattijärjestöjen järjestämä. Toki JHL:ssä ollaan oltu aktiivisia porukan keräämiseen miekkariin. Myös itse olen laittanut runsaasti sahköposti ym. tiedotetta liikkeelle.

Tänään (8.9.) siis JHL:n sivuilla uusi tiedote/kannanotto. Siinäkin mainitaan JHLläläisten osallistumisesta, mutta ei toki järjestämisestä.

http://www.jhl.fi/asp/system/empty.asp?P=222&VID=default&SID=476081167553376&A=open:news:item:3722&S=1&C=34223

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joku rivijäsen todennäköisesti ymmärtänyt väärin. Siellä sanotaan aika selvästi, että mielenosoitus ei ole liittojen järjestämä ja toisessa uutisessa, että JHLn jäseniä osallistuu mielenosoitukseen. Tuosta sitten ymmärretty väärin.

Mikään ammattiliitto ei ole tämän takana, vaan me hoitajat. Yhteinen rintama jne.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noi JHLlän sivut on teknisesti huonosti toteutettu. Lähes aina noi linkit on rikki. Jostain syystä sivujen osoite ei pysy staattisena  :-

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver]COUNT field incorrect or syntax error

/login_handler.asp, line 121

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Multa kysyttiin tänään mitä siellä meinataan tehdä. Osoitetaan mieltä tietty, mutta mitä muuta? Onko puheita suunniteltu, tuleeko kansanedustajia puhumaan tms? :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yksikään etuskuntaryhmä ei ole ilmoittanut mitään. Täytyy toivoa, että joku sieltä tulee ulos. Mulla ja Mikolla on omat puheet.

Kyllä sinne varmasti joku kansanedustajakin eksyy, jos ei eksy niin haetaan sisältä kimpassa.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Yksikään etuskuntaryhmä ei ole ilmoittanut mitään. Täytyy toivoa, että joku sieltä tulee ulos. Mulla ja Mikolla on omat puheet.

Kyllä sinne varmasti joku kansanedustajakin eksyy, jos ei eksy niin haetaan sisältä kimpassa.

Pitäskö eduskuntaryhmiä vielä muistuttaa tästä mahdollisuudesta. Eduskuntatalon edessä  taitaa muuten olla aamupäivällä jokin muu mielenilmaisu. Voi olla ettei ryhmät etukateen kerro ketä tulee ja tuleeko. Silti vois muistutella :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla ja Mikolla on omat puheet.

Hienoa, mä haluun kuulla ne. Toivottavasti menee nauhalle :)

Tsemppiä kaikille paikalle menijöille, itse tosiaan Pasilassa koulutuksessa, joten en pääse paikalle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sain käsiini meilin joka kiertää, siinä väitetään että mielenosoitus on JHLlän järjestämä.

JHL puuhaa mielenosoitusta 9.9. klo 12.00 eduskuntatalolle

Ilmeisesti ilmoitus JHLlän nettisivuilla on poikinut väärää luuloa huh.gif

En tiedä mistä on lähtöisin, mutta saman huhun olen kuullut JHL:ää läheltä olevilta henkilöiltä että olisi sieltä lähtöisin tämä juttu. Tietenkin se on huhu mutta aina niissä jotain perää tavalla tai toisella on. Toinen huhu mikä asiaan liittyy mitä en ainakaan henk. koht. jaksa uskoa on se että koko mielenosoitushomma olisi lähtenyt SDP:n toimistolta josta oli huomattu mahdollisuus saada mielenosoitus hallitusta vastaan. Mutta kuten sanoin niin tuota en jaksa uskoa.

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Sain käsiini meilin joka kiertää, siinä väitetään että mielenosoitus on JHLlän järjestämä.

JHL puuhaa mielenosoitusta 9.9. klo 12.00 eduskuntatalolle

Ilmeisesti ilmoitus JHLlän nettisivuilla on poikinut väärää luuloa huh.gif

En tiedä mistä on lähtöisin, mutta saman huhun olen kuullut JHL:ää läheltä olevilta henkilöiltä että olisi sieltä lähtöisin tämä juttu. Tietenkin se on huhu mutta aina niissä jotain perää tavalla tai toisella on. Toinen huhu mikä asiaan liittyy mitä en ainakaan henk. koht. jaksa uskoa on se että koko mielenosoitushomma olisi lähtenyt SDP:n toimistolta josta oli huomattu mahdollisuus saada mielenosoitus hallitusta vastaan. Mutta kuten sanoin niin tuota en jaksa uskoa.

No just, mä taas kuulin hevosmiehiltä, että tää koko miekkari on kommunistien valmistelema salajuoni jolla pyritään hallituksen kaatamiseen.

Ihan oikeasti luulen että tää miekkari kehiteltiin täällä hoitajat.netin palstoilla. Ei nyt kannata harmistua vaikka JHLläisiä tai jopa demareita olisi ollut aktiivisesti mukana.

Kannattaa edelleen keskittyä vastustamaan avoimen nettireksiterin toteutumista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko niin että mitään ei ole historia opettanut, hoitajat saa näinkin pienestä asiasta keskinäisen väännön aikaiseksi.. >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

WOHOO!

Täällä taas. Noin 50 ihmistä saapui paikalle vastustamaan nettirekisteriä ja säätä!

Hyvin meni. Puhujina vain Arhinmäki ja Tallqvist, muita puolueita ei sitten hoitajien asiat kiinnostakkaan, vaikka  puheet ovat jotain muuta ollut. Kaikki hallituspuolueet loistivat poissaolollaan! Pistäkää korvan taakse ja muistakaa ensi vaaleissa. Tietoa oli kyllä lähetetty.

Mutta, hyvin meni. Mediaa oli paikalla melkis saman verran. Kaikki teeveet ja lehdistöä! Illalla tulee ulos uutisissa.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sain käsiini meilin joka kiertää, siinä väitetään että mielenosoitus on JHLlän järjestämä.

JHL puuhaa mielenosoitusta 9.9. klo 12.00 eduskuntatalolle

Ilmeisesti ilmoitus JHLlän nettisivuilla on poikinut väärää luuloa huh.gif

En tiedä mistä on lähtöisin, mutta saman huhun olen kuullut JHL:ää läheltä olevilta henkilöiltä että olisi sieltä lähtöisin tämä juttu. Tietenkin se on huhu mutta aina niissä jotain perää tavalla tai toisella on. Toinen huhu mikä asiaan liittyy mitä en ainakaan henk. koht. jaksa uskoa on se että koko mielenosoitushomma olisi lähtenyt SDP:n toimistolta josta oli huomattu mahdollisuus saada mielenosoitus hallitusta vastaan. Mutta kuten sanoin niin tuota en jaksa uskoa.

No just, mä taas kuulin hevosmiehiltä, että tää koko miekkari on kommunistien valmistelema salajuoni jolla pyritään hallituksen kaatamiseen.

Ihan oikeasti luulen että tää miekkari kehiteltiin täällä hoitajat.netin palstoilla. Ei nyt kannata harmistua vaikka JHLläisiä tai jopa demareita olisi ollut aktiivisesti mukana.

Kannattaa edelleen keskittyä vastustamaan avoimen nettireksiterin toteutumista.

Ei nyt tartte vetää hernettä nenään vaikka sattuiskin omaan nilkkaan >:D. Kuten varmaan osasit lukea tuosta kerroin vain sen minkä kuulin, ja nimenomaan JHL:n toimitsijoilta. Sitä en tiedä ovatko ne jutun keksineet omasta päästään, minä ainakin olen alunperin kuullut asiasta täältä enkä ole missään muualla kuullut tätä JHL:sten juttua. Ja kuten varmaan huomasit kirjoitin jälkimmäisenkin jutun kohdalla etten siihen usko, toivottavasti et sinäkään  ;)

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij
Kuten varmaan osasit lukea tuosta kerroin vain sen minkä kuulin, ja nimenomaan JHL:n toimitsijoilta. Sitä en tiedä ovatko ne jutun keksineet omasta päästään, minä ainakin olen alunperin kuullut asiasta täältä enkä ole missään muualla kuullut tätä JHL:sten juttua. Ja kuten varmaan huomasit kirjoitin jälkimmäisenkin jutun kohdalla etten siihen usko, toivottavasti et sinäkään  >:D

No tämä keskustelu ei nyt etene. Voit kertoa minulle ihan yksityisesti ketkä JHL:n toimitsijat väittäneet miekkaria JHL:n järjestämäksi. Huonosti ovat olleet kärryillä, jos niin ovat ymmärtäneet. Sellaista johtopäätöstä ei ainakaan liiton nettisivuilta voinut saada.

Mainitsit kyllä ettet usko kertomaasi väittämään siitä, että koko miekkari olisi demareitten suunnitelma hallitusta vastaan. Siksi kannattanee jättää nämä salajuoniteoriat omaan arvoonsa, etenkään kun ei itsekkään niihin usko.

Hyvä jos sinä Smeichel ja  taustayhteisösi ovat olleet avoimen nettirekisterin vastustamisessa aktiivisia. Sitä tarvitaan edelleen. Keskitytään siihen. Jos taas olet miekkarin ja nettirekisterin vastustamisesta toistamieltä, niin rykäse toki näkemyksesi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...