Jump to content
MAINOS

Mielenosoitus internet-rekisteriä vastaan


wabbit

Recommended Posts

SuPer on ainoa liitto toistaiseksi, mikä on julkaissut mitään mielenosoitukseen liittyvää. Se kertoo jo paljon. Samalla SuPer ilmoittaa, etteivät he ole järjestämässä tätä mielenosoitusta. Laittaisivatko he mielenosoituksen mainoksen nettisivuilleen ensimmäisenä liittona, jos he sitä vastustaisivat?

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 122
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Banderollikangasta on hommattuna nyt sitten n. 30 metriä. Pitää käydä vielä hakemassa. Banderollitalkoot todennäköisesti sunnuntaina. Paikka vielä auki, jos muuta ei löydy, niin tarjoan pihanurtsini talkoisiin.

Olisi mukavaa, jos ei tarttisi itse koristella 30 metriä kangasta iskulauseilla. Tule mukaan!

Ilmottaudu minulle yksärillä tai vastaamalla viestiin.

Minne ja monelta? Tarviiko muuta?

Jos ei kovin kaukana ja julkisilla pääsee kätsästi, miksei  ;D

- Your Lordy Mistress, Painfully Yours  <3

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitää ehtiä tenttiin kun mielenosoitus on, mutta keksin seuraavanlaisen banderollin, jos joku tahtoo kantaa:

"Ehdin vielä muuttaa mieleni... - Opiskelija"

Sibbe

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitää ehtiä tenttiin kun mielenosoitus on, mutta keksin seuraavanlaisen banderollin, jos joku tahtoo kantaa:

"Ehdin vielä muuttaa mieleni... - Opiskelija"

Loistava, lisää otetaan vastaan, ettei meidän tarvii sunnuntaina piirtää kirkkoveneitä jokaiseen banderolliin.

Banderolleja on 4 isoa (n. lakanan kokosii, osa pitkulaisia ja pidempiä) ja 4 pienempää (½ lakanasta). Ehdotuksia otetaan vastaan.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huomenna saadaan flyerit painosta. Kaikki halukkaat jakajat voivat niitä tulla noutamaan Meilahdesta puolen päivän jälkeen.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huomenna saadaan flyerit painosta.

Mitkä flyerit? Mihin tarkoitukseen?

Jakohaluja voisi olla??

Flyerit mielenosoitusta varten. 1000 kappaletta, kaksipuoleisia, neliväripainatuksella.

Huomenna ne ovat valmiit ja noudan ne Meilahden Yliopistopainosta. Eli jos joku niitä haluaa, niin voipi tulla Meilahden sairaalan alueelle niitä hakemaan.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vielä nyt jankkaan niistä flyereistä :-) Tietystikin mielenosoitusta varten, mutta siis siellä jaettavaksi vai sinne kutsumiseksi?

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vielä nyt jankkaan niistä flyereistä :-) Tietystikin mielenosoitusta varten, mutta siis siellä jaettavaksi vai sinne kutsumiseksi?

Juu, siis niillä kutsutaan ihmisiä mielenosoitukseen.  ::)

Niitä tosiaan jaetaan huomisesta alkaen kaikille halukkaille jakajille. Voin jopa toimittaa niitä klo. 12 jälkeen Meilahden sairaalan klinikoille jos joku halukas jakaja vaikka on töissä tms. Ja Töölöönkin voin tuoda ja muihin lähisairaaloihin. Ja alan oppilaitoksiin yms.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pystytkö tuuppaamaan sisäpostilla mulle kans duuniin vai pitäiskö ajaa vknloppuna sulta hakemaan, VF...?

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pystytkö tuuppaamaan sisäpostilla mulle kans duuniin vai pitäiskö ajaa vknloppuna sulta hakemaan, VF...?

No eihän siinä kauaa mene, että ajelen hissillä Hiltonin osastot läpi. Voin niitä jakaa kaikille halukkaille jaettavaksi.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pystytkö tuuppaamaan sisäpostilla mulle kans duuniin vai pitäiskö ajaa vknloppuna sulta hakemaan, VF...?

No eihän siinä kauaa mene, että ajelen hissillä Hiltonin osastot läpi. Voin niitä jakaa kaikille halukkaille jaettavaksi.

Niin....kun en mä ole Hilttonissa enkä siellä päinkään, toveri hyvä ::)!

Vaan erään toisen suuren sairaalan palkkalistoilla, S-hoo tietää, kysy siltä....

sisältää ironiaa

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pystytkö tuuppaamaan sisäpostilla mulle kans duuniin vai pitäiskö ajaa vknloppuna sulta hakemaan, VF...?

No eihän siinä kauaa mene, että ajelen hissillä Hiltonin osastot läpi. Voin niitä jakaa kaikille halukkaille jaettavaksi.

Niin....kun en mä ole Hilttonissa enkä siellä päinkään, toveri hyvä ::)!

Vaan erään toisen suuren sairaalan palkkalistoilla, S-hoo tietää, kysy siltä....

sisältää ironiaa

No täytyypä vaimolta sitten kysyä. ;)

Ajattelin kuitenkin käydä jakamassa lappusia kaikille halukkaille Meikussa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä käyn huomenna hakemassa VFltä esitteitä. Jaan ainakin Puolarmetsän sairaalaan ja varmaankin myös Vantaan Katriinaan.

Voin tuoda esitteitä myös Jorvin etuovelle, jos joku jaksaa hakea. Huomenna illalla olen Koivukylässä vaalitapahtumassa, eli sieltä voi tulla hakemaan nipun jaettavaksi Peijakseen.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No nyt on flyerit haettu. Sairaanhoitomuseoon niitä vein kasan. Sinne kahvioon. Nyt jokainen halukas niitä saa jaettavaksi.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Flyereitä jaettu lähemmäks 300 eri ihmisille. Aina, kun joku on sanonut olevansa hoitaja, niin löin nipun käteen ja sanoin, että vie työpaikalle.

Asiasta toiseen.

BANDEROLLIT - maalataan huomenna.

KEKSIKÄÄ IDEOITA NIIHIN!!!!!!!!1111oneoneone

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juffenaut, et tuli komeeta. Pihanurmikosta ainakin, ku kaadoin yhden maalipurkin siihen :-X

Mut komeit on!

Tosi iso käsi temazepamille, että oli mukana.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Laittakaahan kuvia banderolleista tännekin!

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hienoa. Tulisin heti, jos pääsisin täälltä lahden takaa. Lukaiskaa huviksenne Iltsikan aiheeseen liittyvää keskustelua ja antakaa palautetta. Ammattilaiset puolustavat reviiriään, mutta taas on niitä potilasraukkoja, joilta puuttuu ymmärrys täysin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lukaiskaa huviksenne Iltsikan aiheeseen liittyvää keskustelua ja antakaa palautetta.

Passaan. Turha pilata päiväänsä. Vääntäkööt keskenään asiasta.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jo ajan sitten päättänyt ettei noihin lehtien keskustelupalstoille kannata lähteä aioita oikomaan tai mielipiteitä esittämään, sielä kun asian jokainen näkee vain omaa nenänvartaan pitkin.

Joten kiuhukoot siellä  ja poriskoot siellä keskenään... :nauraa:

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...