Jump to content
MAINOS

Tk:n kautta sairaalaan. Miksi..?


O'Boy

Recommended Posts

Valitettavan usein siitä "korkeamman tason laitoksen" lääkärin konsultoimisesta seuraa juuri tuo. Siksipä puh.kons. tk-päivystäjälle "kun sinä kumminkin lähettäisit tämän eteenpäin, niin..." Sekin on sitä oman alueen resurssien ja käytätöjen tuntemista.

Konsultaatiot on alueellamme ohjeistettu tekemään ko. sairaalaan. Tk:n konsultointi on siis jäänyt pois ja sitä tuskin pidemmän päälle hyvällä katsottaisiin. Selkeä triage hoitaisi homman ilman konsultointeja. Ongelman ratkaiseminen ei siis ole sairaankuljettajien käsissä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ongelman ratkaiseminen ei siis ole sairaankuljettajien käsissä.

Tulit juuri vastanneeksi omaan alkuperäiseen kysymykseesi  ;D Välillä sitä koittaa ajatella että "mä oon vaan töissä täällä, antaa noitten tapella keskenään" mutta aina ei vaan PYSTY kun v:tuttaa niin kympillä kaikki turha säätö. Itte pitäis nekin hommat tehdä  ;)

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ongelman ratkaiseminen ei siis ole sairaankuljettajien käsissä.

Tulit juuri vastanneeksi omaan alkuperäiseen kysymykseesi  ;D Välillä sitä koittaa ajatella että "mä oon vaan töissä täällä, antaa noitten tapella keskenään" mutta aina ei vaan PYSTY kun v:tuttaa niin kympillä kaikki turha säätö. Itte pitäis nekin hommat tehdä  ;)

No näinhän se taitaa olla 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyytiveikon hommissa onkin se hyvää, että itse saa valita, että puuttuuko joka hommaan. Jos rupiaa väsyttään ja ketuttaan, niin aina voi todeta olevansa vaan pieni väsynyt kyytimies...

"Hurmuri on aina imagonsa vanki, ei en oo, vaikka väitetäänkin en ole pelkkä kanki.." (Herra Ylppö&Ihmiset "Sata vuotta").

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...