Jump to content
MAINOS

Tiedot terveydenhuollon ammattihenkilöistä Internetiin


OldOne

Recommended Posts

Samantien voi sitten pistää sivulle linkin numero hakuun että helpottuu kaikille sekopäille sopivan ammattilaisen löytyminen. Joku järki pitäisi olla vaikka hoitoala kuinka on kutsumustyö niin vähän harkintaa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 459
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Mitä Tehy meinaa tehdä? Etusivulla ei näy mitään ja olen unohtanut salasanani.

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä tapahtui adressille? Eikö kukaan ole allekirjoittanut klo 16.05 jälkeen? Niitähän tuli hyvää vauhtia siihen asti. Itsekin olen laittanut viestiä niin monelle kuin mahdollista mutta yksikään ei ole vielä käynyt laittamassa nimeään sinne huh.gif Eikö ihmiset välitä? Ja Tehy tosiaan on ollut ihan hissukseen koko päivän..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä tapahtui adressille? Eikö kukaan ole allekirjoittanut klo 16.05 jälkeen? Niitähän tuli hyvää vauhtia siihen asti. Itsekin olen laittanut viestiä niin monelle kuin mahdollista mutta yksikään ei ole vielä käynyt laittamassa nimeään sinne huh.gif Eikö ihmiset välitä? Ja Tehy tosiaan on ollut ihan hissukseen koko päivän..

Koko ajanhan niitä tulee ;D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt on tainnut tuo hallitus (KGB?) jo iskeä minun koneeseen sensuurilla! En meinaan saa näkyviin yhtään uusia nimiä sitten tuo maagisen 16.05.. ;D  Pitäisköhän tässä huolestua..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä töissä nosti kyseinen tieto kyllä sellaisen metelin, että.... Huomatkaa, että koskee myös lääkäreitä tämä asia, joten laittakaahan viestiä myös kaikille tutuille lekureille!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietääkö kukaan muuta adressia jonka voisi kirjoittaa muutkin kun hoitohenkilökunta? Kun täällä kotona olisi näitä tukijoukkoja jotka eivät ole alalla mutta haluavat antaa oman panostuksensa  ;D

Muoks. p.s: ja itse tietty kävin allekirjoittamassa ton hoitajat.net:in adressin.

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hieno juttu että on saanut jo näkyvyyttä ja noin moni allekirjoittanut! :)

Tietääkö kukaan muuta adressia jonka voisi kirjoittaa muutkin kun hoitohenkilökunta? Kun täällä kotona olisi näitä tukijoukkoja jotka eivät ole alalla mutta haluavat antaa oman panostuksensa  ;)

Muoks. p.s: ja itse tietty kävin allekirjoittamassa ton hoitajat.net:in adressin.

Kyllähän sen voi muutkin allekirjoittaa, laitoin heti oman ukonki allekirjottaan :)

Cats know how we feel, they just don't care.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Allekirjoitettu!! Alan vaihto käyny muutenki mieles mut jos toi toteutuu niin sit viimestään prkl....

Mitä nopeammin, sitä nopeammin

Hiki säästää verta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehdottomasti ihan alaselästä tämä lakiehdotus. Hirmu tasa-arvoista!!!

Kuten tuossa jo joku aikaisemmin totesi, niin tällä samalla logiikallahan pitäisi sitten minkä tahansa muunkin ammattiryhmän edustajan koulutus/ikä yms. tiedot voida julkaista internetissä.

Kaikkein kummallisinta tässä on se, että tää lakiehdotus tulee nykyiseltä porvarihallitukselta; yksityisyrittäjyyden vakaalta kannattajalta.

Jos minä haluaisin terveydenhuollon ammattilaisena harjoittaa yrittäjänä vaikkapa sitten jotain "uskomushoitoa", olettaisin tietenkin että asiakkaani haluavat MINULTA tiedon siitä, että todellakin olen alan ammattilainen. Kääntäen siis: menisitkö itse "hoitoon" henkilölle, jonka taustoista/ammatista/koulutuksesta et tiedä mitään?? Että netistä pitäisi käydä vakoilemassa..?

Koko lakiehdotus vaikuttaa minusta siltä, että tässä jälleen kerran (yritetään) mennään perse edellä puuhun niin että heilahtaa. Jotain ihme hätävarjelun liioittelua näitä uskomus- ja huuhaa-hoitoja vastaan.

Sitä vain ihmettelen, miksi tätä ei ole uutisoitu missään ns. valtamediassa?? Hesari, Aamulehti, Turun Sanomat yms. päivälehdet, tv-uutiset, iltapäivälehdet...

Vai onko niin, ettei tää kiinnosta - siis mediaa? Vai onko median "sympatiat" jälleen kääntyneet hoitajia vastaan? Kyllä mun mielestä tässä olis ainekset kunnon rähinään, jos vaan joku viitsis aloittaa... ;)

Nyt kaikki te, joilla joitain suhteita ja linkkejä mediaan, TOIMEKSI!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Laitan viestiä oman alueen tutuille kansanedustajille, kyseessähän on hallituksen päätös ja se vaatii vielä eduskunnan vahvistamisen. Nyt kaikki viestittelemään adressin allekirjoituksen lisäksi.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla oli siitä kiinni että jostain syystä internet asetuksista oli asetukset muuttuneet niin että ei tajunnu hakea uusinta sivuversiota vaan näytti sitä vanhaa mistä oli kopio väliaikaisissa internet tiedostoissa. Ei auttanut silloin edes päivittää sivua. Eli käy tarkastamassa että asetus on siinä "automaattisesti" kohdassa niin johan näkyy. (Oikeesti uskon että oli kyllä Jyrkin tekosia... ;))

siis tämä vastauksena "spärlälle"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Laitan viestiä oman alueen tutuille kansanedustajille, kyseessähän on hallituksen päätös ja se vaatii vielä eduskunnan vahvistamisen. Nyt kaikki viestittelemään adressin allekirjoituksen lisäksi.

Sitten kun äänestys lähenee, pitänee lähettää adressi eduskuntaan kansanedustajille. Allekirjoitukset voi laittaa vaikka meilin liitteeksi Exel taulukkona jne. Millonkohan toi on menossa eduskunnan käsittelyyn?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tää näkee nyt NIIN punaista  angry.png

(Ja olen jo hieman kerennyt rauhoittua ensihipuleista )

Tämä  se pääsi yllättämään, tuli ihan puskan takaa. Lohdullista etten ollut ainoa

joka on onnistunut elämään uutispimennossa..

Jo nyt taas kyykytetään pientä hoitajaa..

Mitähän seuraavaksi huh.gif Kiva saada kiitosta hyvästä työstä..

Mistähän nää oikein repii näitä ?!

Kyllä, tasapuolisuuden nimissä vastaavat listat joka ammattiryhmästä,  ( tietysti myös kansanedustajista)..

Arvatenkin kirjoitin adressiin  ;)

Voisitko toistaa, mitä sanoit sen jälkeen kun olit sanonut:

”nyt kuuntele hyvin tarkkaan” ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo kyllä alan vetovoima on taattu. Jos aiot työtaistella, sinut pakotetaan lain voimalla töihin. Nyt sitten henkilötietoja nettiin mahdollisine ammatinharjoittamisrajoituksineen vapaasti selattavaksi. Koskahan me saatas sitten rikosrekisteritkin vapaasti selattavaksi nettiin? Pitäähän mun saada tietää onko meidän valintatalon kassalla rekisteri että uskaltaa kaupassa käydä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jes.. hyvältä kuullostaa. mitäs vielä keksitään? haetaanko ulkomailta jollain hel***tin lain ja poliisin voimin sairaanhoitajat takaisin suomeen kun täällä ei enä riitä hoitajia?

Go Go SUOMI!

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Maili on mennyt kaikille oman auleeni edustajille, mm. Tennilälle,Korvalle,väyryselle,Seurujälle. mustajärvelle

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...