Jump to content
MAINOS

hus:n työterveyshuolto...


nalle22

Recommended Posts

en nyt tiedä kuuluuko tämä asia tän alaotsikon alle, mutta kysynpä nyt tässä kun en parempaa paikkaa löytänyt.

elikkä, tietääkö kukaan kuinka pitkä sijaisuus pitää hus:ssa olla, että saa ne MAHTAVAT työterveyshuollon edut itselleen?

eli lähinnä kaiketi tässä tarkoitan sitä etua, että poliklinikkakäynnit on ilmaisia...että kuinka pitkä työsuhde siihen etuun pitää olla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mulla ainakin heti kuukauden mittaisen työsuhteen jälkeen, kun jouduin polilla käymään, niin ei tarvinnu maksaa poliklinikka maksua.  Tosin itse piti kertoa, että on HUSsilla töissä.  Muita työsuhde-etuja ei HUS sitten tarjoakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla ainakin heti kuukauden mittaisen työsuhteen jälkeen, kun jouduin polilla käymään, niin ei tarvinnu maksaa poliklinikka maksua.  Tosin itse piti kertoa, että on HUSsilla töissä.  Muita työsuhde-etuja ei HUS sitten tarjoakaan.

Tottakai se pitää itse kertoa, mistäs ne siellä polilla sen tietäisi.

Mitä noihin muihin etuihin tulee, niin työsuhdematkalippu on lisänä sen 10 euroa kuussa, ja intrasta löytyy pitkä lista paikkoja mistä saa alennusta. Eri asia sitten kuka niitä käyttää.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...