Jump to content
MAINOS

Kollega kiittää!


Maailman vahvin tyttö

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 195
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Lämmin kiitos Meikkuun os. 22/CCU:n hoitajille iskän hyvästä hoidosta :)

Waude. Joku kiittää meikäläisen työpaikkaa.  :nauraa:

Välitän kiitoksen eteenpäin.

Muokkaus:partikkeli...

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, ilman muuta kiitoksia on tarkoitus myös välittää eteenpäin asianosaisille.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sain eilen (tiistaina 2.9 ) todella kohteliasta palvelua/käytöstä ambulanssin pojilta kuusaalla, kun kyytivät mut tk-kas, vaikkakin toinen minuu teitittelikin ;D Päivä oli pitkä ja päänsärky helvetin moinen mutta pojat pelasti mun päivän.

"mutsis teki valituksen, kun sut sai"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitän työni puolesta lanssareitax2, saman päivän aikana, eri parivaljakko.

Täysin pieleen menneen aamun jälkeen antoivat positiivista palautetta ja pokaa takas tuodessaan kertoivat hienosti, että mitä, missä ja milloin....

Kun herää väärällä jalalla ja siitäkin huolimatta onnistuu alkeellisestikkin moniammatillisessa yhteityössä ja siitä vielä erikseen mainitaan, niin se oli jokseekin siinä, se aamun pelastus ::).

Niin pienestä voi olla kiinni, tuo arkinen kiitos.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitän meilahden sairaalan osastoa 5 kaverin loistavasta hoidosta..Pumpun vaihdon jälkeisestä inhimmillisestä hoidosta,kriitisellä hetkellä sai niin loistavaa hoitoa että joskus vieläkin puhuessaan saa kyyneleen silmään..Vuosi mennyt siirrosta ja hyvin pumppaa edelleen.KIITOS myös omasta puolestani!

Tosimies on setämies

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Ensimmäiset kiitokset menee Savinlinnan keskussairaalaan. Yli kymmenen vuotta sitten (1997 helmikuun alku), ensimmäinen mieheni kuoli kirran osastolla sairauden uuvuttamana. Sairaanhoitaja (ns omahoitaja) itki vuolaasti ja yritti lohuttaa minua. Valitettavasti hoitajan nimi ei jäänyt mieleeni ja koko osasto oli muutettu päiväosastoksi, kun siellä seuraavan kerran kävin.. Koskaan en ole häntä päässyt kiittämään, mutta hänen myötäelämisensä lohdutti ja kantoi tosi pitkälle!

Savonlinnan keskussailan lastenosastolle myös kiitosta! 2004 keväällä hyvin hoidettiin poikaa!

Tyksin suunnalle myös kiitosta. En valitettavasti muista osastoa, mutta isän päästä jouduttiin kahteen otteeseen imemään vuotoa 2007 keväällä. (Olisiko joku neuron osasto?) Todella mahtava osasto. Asioista tultiin kertomaan ja tarkkaan kerrottiin missä mennään. Erityisesti Matti niminen hoitaja, sattui muutamastikin samaan aikaan ja todella ihanasti hän meitä omaisia tuki! Osaston toiminta oli ehdottomasti 11+!!!!

On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä kiittäisin meikun os. 92:n hoitopoikaa, hurjan mukava ja ihmisläheinen tyyppi ja jaksoi ihanasti selittää ja kertoa, mitä on mummolle käynyt ja miten tästä eteenpäin. Oli ihan mahtavaa toimintaa, ja samaa kiitteli mukana ollut tätikin, sekavaan ja kurjaan tilanteeseen toi paljon helpotusta että joku osasi ja halusi selittää maanläheisesti asioita. Kiitos. ;D

Pain heals. Guys dig scars. Glory - Lasts forever.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos pkssk:n ea:n sh Päiville muutaman vuoden takaisesta kun se jaksoi rauhoitella ja ohjata vti-potskua joka oli aivan varma että nyt se on munuaissyöpä ja vie  :)

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lapseni puolesta kiitän Lastenklinikan päivystyksen hoitajia ja lääkäreitä nopeasta ja hyvästä hoidosta vuonna -ööööh- 2004. K2:sen lääkäri Annelle myös kiitokset.

Nina Pekin nimi jossain aikaisemmassa viestissä pisti silmään, on nimittäin sama nimi meikäläisen syntymätodistuksessa.

"Ja se puhelinnumero mun taskussa , rakas, luulin että se olet sinä" (Lapinlahden Linnut: Älä viskaa mua pihalle)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lämmin kiitos Meikkuun os. 22/CCU:n hoitajille iskän hyvästä hoidosta ;D

Waude. Joku kiittää meikäläisen työpaikkaa.  >:D

Välitän kiitoksen eteenpäin.

Muokkaus:partikkeli...

Kiva kuulla positiivista palautetta meidän työpaikasta.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nina Pekin nimi jossain aikaisemmassa viestissä pisti silmään, on nimittäin sama nimi meikäläisen syntymätodistuksessa.

Hyvin mahdollista. Viime syksynä kun Nina Pekki hoiti meidän esikoisen maailmaansaaton, niin hän oli keikkailemassa vain, on kuulemma jo eläkkeellä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Isot kiitokset TYKS:n synnytysosastolle 360, vastasyntyneiden teho-osastolle 413, sekä osastoille 312 ja 311 äidin ja tyttären hyvästä hoidosta kesäkuussa 2008!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämäkin lähtee Naistenklinikalle; kiitos itse vauvalomalle lähdössä olleelle kätilölle, joka niin tyynesti sanoi, että "no niin, nyt synnytetään tämä vauva" tämän vuoden Kätilöpäivänä.

Osaavissa käsissä oli turvallista olla.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

TYKS:n ea.n vaksille pe-la yöstä ja leikkurin 250 vaksille la illasta  :)

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Haluan kiittää Lastenklinikan henkilökuntaa vuosina 1985-2003 saamastani hyvästä hoidosta. :) Erityiskiitos sille ihanalle lääkärille/hoitajalle, joka silitteli pelokkaan pikkupotilaan (=minun) tukkaa kunnes olin taju kankaalla. Taisin olla tuolloin 5-vuotias.

Haluan kiittää myös Jorvin edesmenneen N4:n henkilökuntaa hyvästä hoidosta vuonna 2000, jolloin olin toipumassa eräästä leikkauksesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

TYKS:iin päin olis taas asiaa. Neurokirurginen osasto 711 ja siellä aivohalvausyksikkö (oliko oma osastonsa 712?) huone 1 hoitsuille vaan kovasti kiitosta. äitini hoidosta. Hän siirtyi eilen (perjantaina) Kaarinaan teidän huomista.

Olen niin mahottoman huono nimissä, kun niitä ei tule luettua. Yhtään huonoa hoitsu ei ollut mutta muutama tosi loistava! Ihanaa asiakastyöskentelyä teillä. Äidille oli hyvin perusteltu kaikki asiat  ;D ja omaisiin päin hyvin kontaktia!

Onneksi sattui nyt minun loman ajalle, niin ehdin vähän paikallakin olla.

On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun on pakko kiittää Peijaksen K1:n yökköjä jotka ovat ottaneet meiltä viimeisen neljän tunnin aikana kahdeksan potilasta osastolleen. Vastaanotto on ollut kovasta potilasmäärästä huolimatta ammatillista ja ystävällistä. Mukavia kollegoja. Kiitos ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos lanssin pojille tyks ensiavun sihteeriyökköjen piristämisestä. Saatiin hyvää pullaa aamuyöstä, kananmunat toimitettiin oikeen asianmukaisesti kuljetuskaavakkeen kera  ;D. Ja leima paperiin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Nyt täytyy sanoa, että niinkin hassuun paikkaan menee kiitos kuin Peijaksen kirran ylihoitajalle.

Työkiertoni on ollut täysi floppi ja sain häneltä luvan keskeyttää sen. Ihanan helpottava tieto!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

>:D Kiitos Pohjois-Karjalan keskussairaalan lyhkin ja leikkaussalin henkilökuntaa hyvästä ja välittäväisestä huolenpidosta. Oli melkein ilo käydä leikkauksessa.  Aamulla lyhkiin ja klo 14 kotona. Joo ja kiitos koskee toki Nukkumattilääkäriä ja gynekologia myös.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Turun tk-päivystykseen lähtee lämpimiä ajatuksia! Ystävällinen vastaanotto ja opastus ummikoille pitkänmatkalaisille, kahviakin olisi tarjottu ja hakivat vielä netistä yöaikaan avoinna olevat huoltoasemat lähistöltä kun kieltäydyimme kahvikutsusta. Tullaan toistekin jos tarjoutuu tilaisuus :-)

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Turun tk-päivystykseen lähtee lämpimiä ajatuksia! Ystävällinen vastaanotto ja opastus ummikoille pitkänmatkalaisille, kahviakin olisi tarjottu ja hakivat vielä netistä yöaikaan avoinna olevat huoltoasemat lähistöltä kun kieltäydyimme kahvikutsusta. Tullaan toistekin jos tarjoutuu tilaisuus :-)

Firmamme puolesta kiittäen ja kiitokset välittäen- ts vaikka itsellä ei osaa ja arpaa tässä kohtaa ole ollut, niin näitä kiitoksia tulee siinä määrin harvoin, että pitäähän moiset välittää etiäpäin:)

Ja jatkoon itse laittaisin Turun Terveystalolle hyvästä polvenrukkauksesta. Esilääkitys teki tehtävänsä ja toimitus oli yllättävän hauska iv dormicumista eteenpäin:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...