Jump to content
MAINOS

Kollega kiittää!


Maailman vahvin tyttö

Recommended Posts

Sydämen pohjasta lähtevä kiitos OYS:n lasten päivystyspolille sekä lasten infektio-osastolle  ;D

Kuinka jaksattekaan olla niin palveluhenkisiä ja ystävällisiä?! Vaikka kiire ja vastuu painaa, puoli Suomea hoidettavana päivystysaikaan.

Tunsimme lapseni kanssa olevamme viidentähden hotellin asiakkaita  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 195
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Näin jälkijättöisesti isot kiitokset Töölön neurokirran teholle veljen (ja meidän omaisten) hyvästä hoidosta elokuussa 2006.

Kiitokset myös Lastenklinikan os. K1:lle paristakin reissusta. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse haluan kiittää koko Hoitaja.net:in porukkaa!! Täältä on aina saanut tukea ja ymmärrystä vaivoihin ja mieltä askarruttaviin asioihin. Vaikka täällä käydään välillä "kärkkäästi" keskustelua amk-koulutuksesta vastaan muu koulutus (lähinnä kai ensihoito), niin olen edelleen sitä mieltä, että täällä saa arvostusta olit sitten lähäri tai saikku... Kiitos teille kaikille olemassa olostanne!  ;D

Kaikki mikä saavutetaan helposti, ilman työtä, edustaa jo sinänsä hyvin epäilyttäviä arvoja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lämmin kiitos Lastenklinikan magneettitutkimusosaston henkilökunnalle osaavasta hoidosta ja ihanasta kohtelusta. Ja Lastenlinnan L11:n hoitajille tärkeästä, haastavasta ja erittäin ammattitaitoisesta työstä pikkupotilaitten ja vanhempien hyväksi!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos tänään TAYS EA:n aamuvuoron henkilökunnalle sokkarissa..oli mukava tuoda potilasta kun hoitajat olivat ystävällisiä:)

"..En usko, että saa yleistä hyväksyntää/ käsitykseni kieroon kasvaneet./ Voidaanko määritellä rajaa sellaista/ kun hassusta tulee pelottava? Ei saisi ajatella näin/mutta se ei oo ainoo, mitä teen väärin./

Minussa on ongelma/ jokin virhe ohjelmoinnissa/ puutteita koodissa/ korvaa arvaamattomuudella/ Tuntuu että tekijä unohti otsaan kirjoittaa/  Ravistettava ennen käyttöä.."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähetän kiitokset omasta hoidostani seuraaville tahoille:

- Kiitos K-HKS:n Riihimäen yksikön kirran os. 4:lle (päikin puolelle) saamastani hyvästä ja asiantuntevasta kohtelusta alkuvuodesta 2006.

- Kiitos K-HKS:n Riihimäen yksikön kir.poliklinikan hoitajalle ja kirurgille saamastani hoidosta alkuvuodesta 2007.

- Iso kiitos neurologi Teija Silénille (Postitalon Lääkäriasema Medicity) saamastani hyvästä hoidosta heinäkuussa -08. Sekä myös vastaanotossa työskenteleville henkilöille kiitokset iloisesta ja palvelualttiista asenteesta!

:)

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällä kertaa en lähde "merta edemmäksi kalaan" eli kiitän aamuvuoron työpariani, jolla rautainen ammattitaito, hyvä jollei erinomainen parityöskentelytaito ja loistava huumori!

Sen paremmin ei voi olla.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos keskustelusivun synttärionnitteluista.

Kiitos koko Peijaksen henkilökunnalle. Rakkaille kollegoille, koko labran henkilökunnalle tsemppiä, niin myös ensiavun porukalle. Siirryin yksityisen labran palvelukseen. Käytävillä on tullut seikkailtua vuodesta 1991, niin labrahoitajan roolissa, kun joskus potilaanakin. Kiitos hyvästä hoidosta ensiavun etenkin koko kirran ja K4:n henkilökunnalle, ensiavun sis:lle ja S3:n henkilökunnalle erikoiskiitos keuhkokuumepotilaan hoidosta. Viimeksi keväällä, umpisuoli on jo nekroottisesssa tilassa tyveen asti, ja saatiin viimehetkellä leikattua. Jos tk-lekuri ei olis seuraavaan aamuun kontrollilabroja laittanut, kun oksu tautisena kotiin passitti, en tiedä miten huonoon jamaan olisin mennyt, oli kuitenkin kyse jo septisestä tilasta.  :(

Kyl mä varmaan lopun elämän Hussilainen olen, vaikka nyt vaikutan fyysisesti Diacorissa. Hyvää ja rauhallista joulua kaikille kanavan käyttäjille. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä haluaisin kiittää kaikkia terveysasemilla työskenteleviä, erityisesti Hertsikan ja Puistolan hoitajia. Myönnän että oon ollut varsin skeptinen ta:ien suhteen, mutta asiat siellä hoituvat oikein mallikkaasti ainakin mun kohdalla. Ja hoitajat on kaikki olleet ihania! Kiitos siis ja jaksamista kaikille ta:illa työskenteleville.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

No niin kiitokset Peijaksen päivstyspolin viimeyönä vuorossa olleille hoitsuille kun keittivät meille pitkän matkan takaa tuleville kahvit ja senkin sai juoda Hoitajat.net mukista. Oskulla varmaan osuutta moisiin mukeihin?

Siistit tilat ja tosiaan oli mukava käydä.

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Kiitoksia Kätilöopistolla työskentelevällä ane-sh:lle, joka Vantaalaisella koululla auttoi ensihoitoyksikköä kriittisessätilassa olleen potilaan ensihoidossa mm. laittamalla potilaalle tipan, ja siinä sivussa huolehti potilaan lapsesta ja järjesti lapselle hakijan. Harmi ettemme tilanteessa tajunneet pyytää yhteistietojasi, talomme olisi lähettänyt kiitoksia lisäapuna toimimisesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Naistenklinikan Ninaa on kiitelty täällä aiemminkin:D Kiitos myös täältä hänelle. Varmaan on sama Lottotyttö Nina, vanha konkari meijerimyssy päässä;D  v. 2001 tämä seniorihoitaja oli avustamassa esikoiseni syntymää, joka päättyi kiireelliseen sektioon sekä äidin että lapsen sepsiksen takia. Lapsikin voi tänä päivänä pienestä sydänviasta huolimatta loistavasti!

ps. tosin alkujaan olin toivonut jakkarasynnytystä, jonka Nina tomerasti torppasi " Ja minä en vanha ihminen enää lattialla konttaa lapsia päästämässä" ja komensi äidin kovalle pritsille selälleen:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Naistenklinikan Ninaa on kiitelty täällä aiemminkin:D Kiitos myös täältä hänelle. Varmaan on sama Lottotyttö Nina, vanha konkari meijerimyssy päässä;D  v. 2001 tämä seniorihoitaja oli avustamassa esikoiseni syntymää, joka päättyi kiireelliseen sektioon sekä äidin että lapsen sepsiksen takia. Lapsikin voi tänä päivänä pienestä sydänviasta huolimatta loistavasti!

ps. tosin alkujaan olin toivonut jakkarasynnytystä, jonka Nina tomerasti torppasi " Ja minä en vanha ihminen enää lattialla konttaa lapsia päästämässä" ja komensi äidin kovalle pritsille selälleen:D

Oman synnytyksen hoitaneen kätilön nimeä en ees muista, mutta mieleen jäi päivystyksestä kätilö jota kutsuttiin Nalleksi. Aivan ihana!

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No niin kiitokset Peijaksen päivstyspolin viimeyönä vuorossa olleille hoitsuille kun keittivät meille pitkän matkan takaa tuleville kahvit ja senkin sai juoda Hoitajat.net mukista. Oskulla varmaan osuutta moisiin mukeihin?

Jumalaut, jätkä joi mun mukista!  ;D  Eli ootte siis olleet meillä sairaalapäivystyksen puolella. SeinänaapurinTk-päivystyksessä saa juoda todennäkösesti MedOnen pahvimukeista  :D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No niin kiitokset Peijaksen päivstyspolin viimeyönä vuorossa olleille hoitsuille kun keittivät meille pitkän matkan takaa tuleville kahvit ja senkin sai juoda Hoitajat.net mukista. Oskulla varmaan osuutta moisiin mukeihin?

Jumalaut, jätkä joi mun mukista!  ;D  Eli ootte siis olleet meillä sairaalapäivystyksen puolella. SeinänaapurinTk-päivystyksessä saa juoda todennäkösesti MedOnen pahvimukeista  :D

Juu sairaalapäivystykseen tuotiin psyk potilas. Heh sellanen keskivertoa pitempi naishoitsu toi kahvin kupissa tarjottimella...

Täytyy korvata joskus tuo mukin lainaus :D

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No niin kiitokset Peijaksen päivstyspolin viimeyönä vuorossa olleille hoitsuille kun keittivät meille pitkän matkan takaa tuleville kahvit ja senkin sai juoda Hoitajat.net mukista. Oskulla varmaan osuutta moisiin mukeihin?

Jumalaut, jätkä joi mun mukista!  ;)  Eli ootte siis olleet meillä sairaalapäivystyksen puolella. SeinänaapurinTk-päivystyksessä saa juoda todennäkösesti MedOnen pahvimukeista  :D

Ja meille ne ei edes tarjonnut niitä kahveja!!!!!

"tuliksä oikeesti sieltä saakka kattomaan Oskua?" Joo-o  :nauraa:

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En tiedä kuka tässä kiittää, mutta tällaisen kiitoksen bongasin päivän Metro-lehdestä junassa istuessani.

___DSC00053_thumb.jpg

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Ja taas TYKS ohoi! Kirran polin vastaanotto, puhelimeen vastaaja, nimi ei valitettavasti tiedossa. Soitin kuun alussa  (perjantaina) isäni tyrä-leikkausjonotuksesta ja kyselin, et voisiko yhtään nopeuttaa, kun kipuja on kovsti. Sovittiin, että isä voi saada perutusajan ja olin tyytyväinen tähän. En tiedä mitä sitten tapahtui, mutta joku ihana ihminen sieltä oli isälleni soittanut vajaan tunnin sisällä puhelustani ja jututtanut sekä antanut käyntiajan seuraavan viikon tiistaille. Ensi kuun lopulla on jo leikkauskin tiedossa. Minä olen täysin otettu, yksi pieni puhelu ja asiat sujui yli odotusten.

JEP, jälleen siis tuli todistettua, TYKS on mahtava paikka!

On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Kiitokset Hatanpään lääkäriasemalla tähystyksessä avustajina olleille hoitajille, nimiänne en huomannut katsoa. Hoisitte hienosti pienen paniikin poikaseni ja saitte edes jotenkin rauhoittumaan vaikka kipu oli kova ;)

Kiitos myös toimenpiteen suorittaneelle lääkäri T. Harjuntaustalle, oli ihanaa kun kerrankin joku koko ajan selitti mitä tehdään ja missä päin edetään. Ja lepotauot oli todella paikallaan!

Nöyrästi kiittäen:

Se itkupillipotilas ;D

Optimisti näkee rinkilän. Pessimisti vain reiän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

ihan unohtanut tänne laittaa, elikkä iso kiitos Peijaksen päivystykselle tämän hoitsun "yöhoidosta"(ja vähän päiväkin), yöhoitajan nimeä en muista enää....

ja kiitti tietty myös ihanille anestesialääkäreille veripaikasta joka toi vihdoin helpotuksen kauheaan päänsärkyyn, pahoinvointiin ja oksentamiseen!

:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaunis kiitos OULUUN isäni hoidosta (keuhkonpoisto). Sieltä sai puhelimitse todella asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua ja potilas itsekkin kehui henkilökuntaa. (kesällä 08)

Jatkoille hän meni ROVANIEMELLE ja sielläkin kohtelu oli kiitettävää.

SODANKYLÄN vanhushuoltoa kiitän mummille järjestetystä vanhainkoti paikasta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Kiitokset Espoon kaupungin hammashoidolle/Puolarmetsän hammaspäivystyksen väelle hyvästä otteesta ruuhkatilanteessa, kivuttomasta hampaan poistosta ja hyvästä kivunhoidosta.

Hammaslääkäripelkoinen alkoi jo ajatella hammaslääkärillä käyntiä muutenkin kuin kivusta kankeana.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitokset Espoon kaupungin hammashoidolle/Puolarmetsän hammaspäivystyksen väelle hyvästä otteesta ruuhkatilanteessa, kivuttomasta hampaan poistosta ja hyvästä kivunhoidosta.

Hammaslääkäripelkoinen alkoi jo ajatella hammaslääkärillä käyntiä muutenkin kuin kivusta kankeana.

Tää on hyvä tietää...  >:D Nimim, muutaman kerran jo melkein rohjennut sinne mennä.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...