Jump to content

Peijaksen PPKL:lla työpaikka

OldOne

Recommended Posts

Meillä on nuo samat Drägerit mitä Peijaskin käyttää. Täyttä kuraa koko järjestelmä. Kohta ollaan vuosi niitä katseltu ja vieläkään ne eivät toimi niin kui pitäisi. Viat jotka ilmenevät eivät ole vikoja, vaan ominaisuuksia.  ;D

Joo, vähän niitä "ominaisuuksia" on esiintynyt täälläkin. Kone saattaa yhtäkkiä kadottaa keskuksen. Saturaatiomittarit on aivan hanurista. Joskus on kadottanut EKG:stä kytkentöjä yms. Drägerin telemetriat osastolla ja ne on kanssa aivan susia. Edustajaan ei vielä mielellään ottais yhteyttä(subj.mielipide: On sen verran raivostuttava tyyppi).

Miksei sulla olis saumaa?  :)

Tämänhetkisen elämäntilanteen takia siis :) En pysty tällä hetkellä tekemään kokopäivätyötä kun aikaa pitää riittää myös koulun penkille.

Drägerit? Ne on tommosissa kattokeskuksissa kiinni, jota saa kätevästi liikuteltua potilaan ympärillä. Kts liite (kuva otettu ennen tilojen käyttöönottoa)

Joo, Dräger Infinity Delta 12-kanavaisella kytkennällä ja arteriavehkeineen + paikkakohtaisilla työasemilla ja keskuksella. Samanlaiset kattokeskukset käytössä, tosin "hieman" vanhemmat.

Meillä on nuo samat Drägerit mitä Peijaskin käyttää. Täyttä kuraa koko järjestelmä. Kohta ollaan vuosi niitä katseltu ja vieläkään ne eivät toimi niin kui pitäisi. Viat jotka ilmenevät eivät ole vikoja, vaan ominaisuuksia.  :)

Meijjän suunnalla käytiin tässä kevään aikana monitoritestauksia. Testattavana oli Nihon Kohenin, Drägerin ja Philipsin systeemit. Itse en ollut tässä aktiivitestaajaryhmässä, mutta muutamia kertoja noita uusia systeemejä käytin. Nihon Koheni oli ihan huono. Itse tykästyin eniten Drägeriin mutta siinä oli muutama hankala juttu nimenomaan meidän osaston ajatellen. Tuollaisista keskuksen kadottamisesta ja tulostusongelmista en kuullut mainitaa. Philipsit toimivat kuin unelma ja toisaalta ne oli kaikkein tutuimmat käyttää. Tällä hetkellä osastolla on ko. firman vehkeet.

Kyllä oon kade kun teillä on niin hienot tilat työskennellä, täytyypä tulla tutustumiskäynnille kun samassa tulosyksikössä kuitenkin työskennellään. ;)Voipi haaveilla että jos omassakin työpistessä olisi yhtä hienot työskentelyolosuhtteet joskus.

Osku & muut siellä peijaksen polilla: Uskaltaako tällainen somaattinen hoitaja, joka kuitenkin omasta mielestään on unohtanut ihan HIRVEÄSTI asioita työskennellessään muutamia vuosia psykiatrian puolella tulla sinne teille keikalle...?  :-/

• 6 months later...
  • 1 month later...

Kosittiin jo sinne, en pääse. Kiinnostavaa olisi varmasti ollut!

Kuka kosi? ;D

Teidän aoh. Miltäs kesän tilanne näyttää tässä vaiheessa - onko sinne saatu sijaisia?

• 2 weeks later...

Onko teillä vielä paikkoja auki??

Kuinka pitkä perehdytysaika on?

Sijaisista edelleen huutava pula, etenkin kesässtä. Perehdytys pitäs olla vissiin 6vkoa.
  • 2 weeks later...

6 vkon perehdytys?! tsiisus. edelleen sijaispula? mulla ei ois tähän tietoon vielä kesäduunia...kuha rästit teen pois ni op noin 190 koossa, yks suuntaavien harjoittelu päivystysosastolla + jonkun verran työkokemusta sh-sijaisena. hopeless case?

En mä o varma, oisko kolme viikkoa ;D Työpaikoista kannattaa kysyä oh:lta. Se osaa jertoa siitä perehdytyksestäkin.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Rekisteröidy yhteisöömme

Tervetuloa joukkoon!

• Create New...